betrouwbaarste, beste veearts omg. Voorne putten (ZH)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tassie89

betrouwbaarste, beste veearts omg. Voorne putten (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-11 18:36

Beste mensen,

Sinds kort woon ik weer in Rozenburg samen met mijn vriend. We hebben onze paarden natuurlijk ook mee genomen.
We hebben gelukkig een hoefsmit op stal lopen maar ze moeten nu ook eens weer een womspuit en er moet er een weer ingeent worden. Ik durf niet zomaar op de eerste de beste vee arts te stappen, en van de een hoor ik dit en van de ander hoor ik dat. Dus ik ben erg b enieud naar wie toch echt de beste naam heeft in deze omgeving ( Oostvoorne, Rockanje, Brielle, Tinte, Hellevoet, vierpolders, Zwartewaal, Zuidland, Heenvliet, Geervliet, Abbenbroek, oude Hoorn, Spijkenisse) Alvast bedankt

Karin_deB

Re: betrouwbaarste, beste veearts omg. Voorne putten (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 23:30

Jos van Diergeneeskundig Centrum Zeeland heb ik goede ervaringen mee.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 23:36

ik heb Gerard de Snaaijer uit Geervliet al jaren en ben zeer tevreden
hij is erg kundig en heeft het altijd bij mij goed beoordeeld,ik heb hem helaas veel nodig gehad.

saswes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 23:39

Same here, ook zeer tevreden over Gerard de Snayer. :j

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 23:44

Ik heb zelf ook Gerard de Snayer maar gelukkig alleen nog maar 2x nodig gehad wegens mok. Enige nadeel is dat zijn rekeningen pas een half jaar later komen.
Mijn staleigenaresse heeft dierenkliniek Voorne-Putten en is daar zeer tevreden over. Dan komt meestal Taco Hendriks.

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 23:51

Ik heb ook Dierenkliniek voorne putten en ben erg tevreden over Anne en Eveline. Taco kan er ook mee door maar heb ik zelden, vraag altijd om Eveline of Anne. Maar er zijn ook mensen die hun weer niks vinden.
Blijft toch persoonlijk ook.
De beste van een paar jaar terug doen het helaas niet meer. :(

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 08:31

dani_spit schreef:
Ik heb zelf ook Gerard de Snayer maar gelukkig alleen nog maar 2x nodig gehad wegens mok. Enige nadeel is dat zijn rekeningen pas een half jaar later komen.
Mijn staleigenaresse heeft dierenkliniek Voorne-Putten en is daar zeer tevreden over. Dan komt meestal Taco Hendriks.

over de rek.
ik trek gelijk aan de bel en krijg ze daarom ook mooi op tijd :j

Tassie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-11 10:46

Ok ik hoor dus dat jullie erg positief zijn over Gerars Snaijer en DK Voorne Putten! :D. Ik hoorde een vriendin over Heins vollaers, is dat wat?

maresie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 10:53

Tassie89 schreef:
Ok ik hoor dus dat jullie erg positief zijn over Gerars Snaijer en DK Voorne Putten! :D. Ik hoorde een vriendin over Heins vollaers, is dat wat?

ik heb al 10 jaar Hein Vollaers ,en ben zeer tevreden over deze DA
Rustig , goede uitleg ,neem de tijd voor je paard,houd entingen en gebit dmv een kaartje sturen ,ook door de telefoon raad geven ,en op tijd voor afspraak of anders word je gebeld
Misschien niet de goedkoopste,maar wel voor mijn paardjes de beste

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 10:57

ik heb Hein ook jaren gehad, maar hij zat alleen op woe aan deze kant
wel met spoed kwam hij,maar met mijn toenmalige pony waren zijn tijden voor mij lastig vanwege schoolgaand en allergisch kind
ik ben 4 jr geleden ong overgegaan naar Gerard en dat bevalt me prima hij woont lekker in de buurt

charissiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 11:00

Ik heb nu ook enkele jaren Gerard de Snayer, een zeer fijne vent die altijd voor je klaar staat. Voorheen heb ik Voorne Putten gehad, maar nooit meer!! Die hebben een zeer grote fout gemaakt waardoor mijn Gribaldi niet meer rijdbaar is, zeer nalatig en er heeft een rechtzaak aan te pas moeten komen. Nee, voor mij absoluut geen Voorne Putten, maar zeker Gerard!!

Tassie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-11 19:57

Wow Charissiej wat een pech! Wat erg! Wij hebben ook zoiets meegemaakt. We hebben een paard moeten verliezen door verkeerde voorgeschreven medecijnen van de veearts. Maar dat was in Drenthe.

Thanks voor de reacties,

Waar zit Heins Vollaers dan?

Gerars Snaijer lijkt dus een goeie te zijn :D

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 20:10

Hein zit in Vlaardingen en Gerard in Geervliet :D

Tassie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-11 20:12

Oh Gerard is naast de deur! :D heeft hij ook een kliniek? Past dat in Geervliet? ;)

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 20:23

Tassie89 schreef:
Oh Gerard is naast de deur! :D heeft hij ook een kliniek? Past dat in Geervliet? ;)

hij heeft wel een praktijkruimte achter zijn woonhuis ,maar daar ben ik nooit geweest
hij is altijd op stal langs geweest en bij mijn paarden was het meestal gelijk inladen en naar Lienden de grote kliniek
hij woont in de polder .Konijnendijk ;)

charissiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 21:22

Gerard heeft inderdaad een klein praktijkje,maar voor ernstige gevallen zal hij je doorsturen naar bv de Linge Hoeve. Het is een fijne vent, en heel nauwkeurig, hij komt liever een keer te veel dan te weinig!

Tassie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-11 23:23

Nou dan denk ik dat ik mijn keuze wel heb gemaakt :D als de rekeningen sturen het enige is waar ik me zorgen om moet maken, ga ik er vanuit van deze berichten dat Gerard Snayer betrouwbaarheid, kennis en kwaliteit :D dan ga ik m morgen maar even bellen :D

Heeel erg bedankt voor jullie hulp! Super :D

Topic is voldaan ;)

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 23:30

Ik ben groot voorstander van dierenkliniek de Delta in maasland. Ik vond de omgang met de paarden altijd fantastisch. Mijn merrie heeft daar heel wat weken doorgebracht in haar leven. Ze hebben haar veel pijn moeten doen, maar ze bleef de artsen aardig vinden. Bij een operatie mocht ik door het raam kijken. Als ze in de buurt waren en mijn paard had een langdurend probleem keken ze vaak even zonder dat ik het wist en melden dan later dat alles er goed uit zag.

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 13:26

Vollaers is ook kundig maar moet zeggen dat ik hem wel een beetje teveel van de oude stempel vind. Ik wil een veearts die luistert naar wat mij zelf is opgevallen aan het dier, hij zegt wat hij denkt en staat daarbij (vind ik) weinig open voor je eigen gevoel en mening.

Terwijl ik met 20 jaar ervaring ook niet uit een ei kom dus daarom is hij voor mij geen geschikte DA.Ik vind dat een beetje een tunnelvisie.

In oostvoorne zit trouwens sinds een paar jaar ook een nieuwe kliniek, overbosch ofzo. Zelf geen ervaringen mee maar hoor wel veel positieve ervaringen.

maresie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 14:07

Ik heb juist andere ervaringen met Vollaers
Ik vind wel dat hij open staat voor mijn mening en mijn gevoel ten aanzien van mijn paardjes

NadiaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 16:05

DA in Oostvoorne hoor je ook goede verhalen over, maar hebben een 'paardenstop'.
Zit zelf bij DAP Voorne Putten, voor de standaard dingen, best tevreden over.
Voor grotere problemen zou ik alleen naar grotere kliniek gaan.

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 19:16

Dat is fijn Maresie. Moet zeggen dat ik hem ook hooguit 2x bij mijn paard gehad heb hoor, dus mijn beeld kan wellicht te snel gevormd zijn ;)

maaike2800

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 19:23

heb geen goede ervaring met voorne putten (taco, compleet verkeerde diagnose, voor meer info mag je pb sturen)
ben daarna verhuisd dus de da die ik nu heb is waarschijnlijk te ver uit de richting voor je.

Tassie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 11:35

Kijk het gaat mij er om dat ik weet bij wie ik mn wormspuiten haal en dat ze een goede enting krijgen en dat de veearts zich bewust is van zijn werk. Iemand die geen fouten maakt. Zulke mensen mogen in mijn ogen gen fouten maken, ookal zijn het ook gewoon mensen maar hun verantwoordelijkheid is zo groot dat een foutje fataal kan zijn. Dat risico wil ik zo min mogelijk lopen. Dus als ik hier al 1 berichtje lees van een veearts die een foutje maakte schrap ik die al van t lijstje.
Want ik mocht ik m nodig hebben bij ziekte of een blessure e.d. Wil ik wel dat de veearts meteen (zsm) voor me klaar staat en weet wat hij doet en de goede medicatie en advies geeft.

Zo. Dus ik kan dat van Snayer verwachten?

meredith

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 11:56

nou ik woon ook in brielle en heb alle dierenartsen al gehad die er rond rijden. Denk maar niet dat er 1 bij is die geen fouten maakt hoor! De paar die hier genoemd worden kan ik al van vertellen dat ze eisprongen missen en dat het doe het zelve is met drachtigheid.De ander laat mijn veulen letterlijk kapot gaan met een hele zware vergiftiging en zegt geeft hem maar yacult om hem daarna in te laten slapen in utrecht met de vraag "ben je niet een beetje laat" terwijl de da heilig ervan overtuigd was dat het allemaal goed komt.
Dan is er van hier boven 1 die die echt alles er aan gedaan heeft om mijn man die hoefsmid is eruit te werken bij de manege en zo zijn eigen vriendje smid aan het werk te helpen en ook diverse malen hele verkeerde diagnose heeft gegeven.En zo kan ik de hele lijst nog wel verder gaan, maar dat heeft geen zin.Klanten van ons klagen steen en been en de verhalen wil je niet weten ;)

Je moet gewoon een da hebben die de "gewone" dingen doet en als het fout gaat direct naar de kliniek, en daar zijn ook weer hele verhalen over te vertellen en verschillende menigen,dus je moet gewoon doen waar je zelf het beste bij voelt.

En ja gerard is echt een aardig vent die gewoon normaal tegen je doet,ik ken hem al eeuwen en hechte kan hij als de beste, en daar zou ik het dan ook bij laten. :D