Houben ruiterzaak in Roggel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

Houben ruiterzaak in Roggel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-11 16:54

Aangezien ik graag weer wat HH broeken wil hebben, heb ik gekeken welke winkels in "de buurt" nog harry`s horse verkopen. niet veel dus. In Roggel en Weert en dat is voor mij minimaal 30/45 minuten rijden.
Wie kent deze winkel? Is het iets, of hebben ze niet veel en kan ik de reis beter niet maken?

Woody2015

Re: Houben ruiterzaak in Roggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 17:43

Waar kom je vandaan, bij Equidrome in Venlo verkopen ze ook HH broeken.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 09:03

Omgeving Roermond

als ik nl op de sit van HH kijk, en naar verkoopadressen ga, kom ik alleen op een adres in Weert uit ( niet Hypoweert) en die uit Roggel

Heeft die Venlo`se winkel wel verschillende modellen/ kleuren om te proberen?

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 11:41

HAR-->EA-GZ-Diensten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 18:01

Houben is een kleine winkel maar heeft redelijk wat keus betreft broeken.
Ik zou het de moeite waard vinden om er naar toe te rijden.

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 12:29

En anders kun je in maasbracht kijken. die ruitersport zaak heeft behoorlijk wat broeken liggen
En anders in Beek bij HD ruitersport. Daar hebben ze sowiezo HH

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-11 17:24

Blabla1980 schreef:
En anders kun je in maasbracht kijken. die ruitersport zaak heeft behoorlijk wat broeken liggen

Salimans?? die hebben ten eerste geen Harry`s horse,omdat ze in het verleden problemen hebben gehad met hun.En de broeken die ze hebben hadden ze 20 jaar geleden ook al. Komt niks nieuws voor in de plaats. Personeel heeft geen verstand van zaken, onlogische indeling, weinig merken, en zelfverzonnen prijzen, nee daar kom ik niet gauw!!

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 17:30

Ik hoorde dat Salimans weg zou gaan ?

Maar Houben in roggel is een wat kleinere winkel, maar heeft wel veel :j
Je moet soms even zoeken/vragen.
Er zou een ruitersport zaak in Roermond komen, maar dat duurt nog ff :P

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-11 17:48

die zou komen waar nu het retailpark is, maar die is er niet gekomen en denk ook niet dat die er nog komt
Dat salimans weggaat roepen ze ook al jaren

Het is gewoon jammer dat er weinig leuke winkels in de buurt liggen
Je hebt Salimans, en hypoweert, en dat zijn uitersten van elkaar
Salimans geen verstand van zaken, weinig keuze, slechte winkelinrichting en heel donker
Hypoweert, goede winkelinrichting, maar bekakt personeel wat je de deur uitkijkt, weinig goedkopere merken

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 18:00

Op het retailpark, of outdoor centrum zoals dat deel officieel heet, is in het bestemmingsplan een ruitersport winkel opgenomen.
Echter het bedrijf wat er in zou gaan heeft later afgehaakt, Maar er is destijds wel marktonderzoek gedaan.
Ik heb dat markt onderzoek ingezien, en zag er inderdaad wel interessant uit, je hebt alleen Houben, Salimand en Hypoweert binnen 40 auto minuten.
Equidrome was nog niet opgenomen in dat marktonderzoek.

Echter heb ik nu een document van de gemeente roermond ingezien, waar een andere naam in wordt genoemd, die we allen wel kennen ;)
Ik begreep dat dit gewoon door gaan en voor 2020 zitten die erin, en wordt daar nog wat uitgebreid, komt o.a. een Mc Donald's

Maar ontopic : Hypoweert vind ik geen fijne winkel, mensen kijken je indd. de winkel uit.
Ik ga meestal naar het Brabants Ruiterhuis in Sterksel, is wel een stukje rijden maar een hele fijne winkel :j

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-11 18:07

2020 duurt nog erg lang. Er is toendertijd ook al bekend gemaakt welke merken erin zouden komen. een ruiterzaak daar zou het goed doen. Liefste opende ik er zelf 1, maar helaas, gaat dat niet lukken

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 18:11

die komt er wel eerder, maar in dat rapport was opgenomen welke winkels er in 2020 zouden moeten zitten.
Het te huur bord is inmiddels ook weggehaald, dus denk dat het geen jaren meer zal duren :)

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 20:40

Lynn_Nikita schreef:
Blabla1980 schreef:

Salimans?? die hebben ten eerste geen Harry`s horse,omdat ze in het verleden problemen hebben gehad met hun.En de broeken die ze hebben hadden ze 20 jaar geleden ook al. Komt niks nieuws voor in de plaats. Personeel heeft geen verstand van zaken, onlogische indeling, weinig merken, en zelfverzonnen prijzen, nee daar kom ik niet gauw!!

Ah oke dat wist ik niet. Zie daar altijd stapels broeken liggen, maar heb er nog nooit tussen gekeken.
Dann zou ik toch naar Beek rijden als ik jou was. Super aardige mensen, goede service en ik heb daar ook mijn HH broek vanaf. Ze hebben ook ren webshop btw

buukske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 10:12

Ik kom regelmatig bij houben, voor simpele elastiekjes tot rijbroeken, voor een bit, tot rijlaarzen,
Hele fijne winkel, ruime keus en je wordt er prima geholpen.

Weert is idd niet fijn qua personeel.

passie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 21:26

Loes'sCorner schreef:
Waar kom je vandaan, bij Equidrome in Venlo verkopen ze ook HH broeken.

Equidrome in Venlo is echt een super winkel geworden! Ze zitten nu in een groot gebouw naast tuincentrum Leurs. Of ze HH verkopen weet ik niet maar je kan altijd even bellen! Zijn heel vriendelijk!

Succes!