ik ben aan het rondkijken naar de mogelijkheden om een paard vanuit Portugal naar Nederland te halen.
nu zijn er genoeg topics over transport maar specifiek portugal-nederland (bijna) niet of verouderd.
graag wil ik in contact komen met mensen die gebruik hebben gemaakt van een bedrijf en hun ervaring horen. graag hoor ik ook welk bedrijf? in welke conditie kreeg je het paard thuis? evt de kosten...? ik verwacht zelf rond de €1000,-
Ik heb ik er (nog) geen gebruik van gemaakt.. Maar ik hoor wel veel positieve dingen over; http://www.paardentransporten.eu/ Als ik zo even kijk bij voordeel transporten naar Portugal zijn de kosten 850,- Euro
Ik heb gebruik gemaakt van John Parker Int. uit GB voor een paard vanuit Portugal naar Nederland en dat is me zeer goed bevallen. Super service en m'n merrie kwam erg goed van het transport af, relaxed en goed op gewicht gebleven. Ze overnachten een aantal keer in FR en BE en ze heeft het super gedaan.
jolanda20
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-11 22:44
Bss transport.... had ik ook naar gekeken..
John Parker heeft een goede en bekende naam... maar ik spreek werkelijk geen woord Engels..
ja, maar dan voor het ophalen van een pony uit Frankrijk. Ik ben zeer tevreden. Pony kwam heel rustig en ontspannen op stal aan. Kunmdige chauffeur met paardenverstand. Prijs viel erg mee. Kostte me 275 euro.