Hallo, ik ben eruit gezet bij mij vorige leeraar gewoon weg ik had geen tijd meer en omdat ik ook niet verzekerd was, was ik maar eens opzoek gegaan naar een manege. weten jullie misschien waar ik een manege kan vinden maar wel waar je geen eigen paard moet hebben? liefst dicht bij amsterdam-west of nog iets verder in de straal van 20km.
ik snap je niet helemaal? Je wilt gewoon paardrijles? Even zoeken naar een manege kan toch niet moeilijk zijn dan? Wat heeft die verzekering ermee te maken?
lovehaffie
Geplaatst: 19-05-11 18:05
Je bent weggestuurd omdat je geen tijd meer hebt? Lijkt me dat dat nu eerst anders moet zijn, zonder tijd ook geen les natuurlijk! En hoe bedoel je niet verzekerd? WA? Dat lijkt me wel belangrijk niet alleen als je wilt paardrijden maar dat is niet mijn zaak natuurlijk!
Verder zou ik geen manege in die buurt weten! Maar hier in de omgeving (Den Haag) is alles waar manege voor staat een stal waar je zonder eigen paard kan lessen
Jawel, maar het ging om het voorbeeld, dat je waar manege voor de naam staat, kunt rijden. Maar geef eens antwoord op de vragen die we stellen?
lovehaffie
Geplaatst: 19-05-11 18:08
Ja maar gewoon even googlen op maneges in Amsterdam moet lukken lijkt me? Wat ik ermee aangeef is dat het woord Manege vaak staat voor les zonder eigen paard. Anders zijn het vaak Pensionstallen. (de rede dat ik erbij zeg dat dat in Den Haag zo is, is omdat ik niemand tegen het been wil stoten als dat bij hem/haar anders is!)
Edit: inderdaad kleinvosje!
Storm
Geplaatst: 19-05-11 18:09
Ben je niet WA verzekerd?
_Dune_
Geplaatst: 19-05-11 18:17
je hoeft toch geen PVA te hebben om paard te rijden? TS, ik zou zeggen; Pak het telefoonboek, kijk onder de M van Manege en bel eens rond of ga eens langs. Er is vast een leuke plek te vinden waar je paardrijles kan krijgen. Succes met je zoektocht en alvast veel plezier