GZ Stalling in omgeving zoetermeer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
naatje
Berichten: 306
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

GZ Stalling in omgeving zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-11 22:35

Ik zoek voor mijn kwpn merrie van 174 cm een stalling vanaf juli/aug liefst in of anders rond zoetermeer

Ik zoek een stalling met een goede rijbak ( s winters ook berijdbaar zijn)
Beetje buiten rijmogelijkheden.
Waar goed gevoerd word
Losgooi / longeer mogelijkheden

En wat vooral beetje betaalbaar is...

Ik heb al wat stallen in de omgeving van zoetermeer bekeken maar daar was de prijs bijna boven de 300 euro en dat is boven mij budget Zoek iets tussen de 200 en max 280 euro. Of waar de rijbak echt bagger was.
Wie weet nog leuke stallen? ( sta bij stal leliehoeve en stal dijkshoorn op de wachtlijst)

cassandra84

Berichten: 364
Geregistreerd: 26-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 19:23

Ik weet dat je de prijs boven 300 te veel vind, maar stal de groene meer betaal je in de winter wel boven de 300, maar in de zomer de helft als je dag en nacht staat op het land. En als je dan optelt heb je een heel net bedrag met veel faciliteiten neem een kijkje op de site www.staldegroenemeer.nl

naatje
Berichten: 306
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Re: GZ Stalling in omgeving zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-11 20:27

hai ja dat ken ik... Mijn schoonzusje werkt en staat daar met haar paard :D Ik heb een stal gevonden vandaag! Echt onwijs mooi! 8 boxen in totaal van 4x4 Paddocks in een kas dus overdekt voor ieder paard een eigen paddock van 20 x 4 een 20x40 rijbank met swanenburg bodem en weidegang en grote zadel kast voor 2 zadel en alles spullen en bij het balijbos in de buurt :D onder de 300 euro :D Helemaal blij er mee

in ieder geval bednakt

Ye2005
Berichten: 14
Geregistreerd: 06-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 08:07

naatje schreef:
hai ja dat ken ik... Mijn schoonzusje werkt en staat daar met haar paard :D Ik heb een stal gevonden vandaag! Echt onwijs mooi! 8 boxen in totaal van 4x4 Paddocks in een kas dus overdekt voor ieder paard een eigen paddock van 20 x 4 een 20x40 rijbank met swanenburg bodem en weidegang en grote zadel kast voor 2 zadel en alles spullen en bij het balijbos in de buurt :D onder de 300 euro :D Helemaal blij er mee

in ieder geval bednakt

Weet je toevallig hoe die heet?(ben zelf opzoek)

teugeltje
Berichten: 305
Geregistreerd: 22-08-10
Woonplaats: paardencity

Re: GZ Stalling in omgeving zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 14:47

Is vlist voor jullie haalbaar?
https://tothierantoe.jimdo.com
Leuke gezellige manege/pensionstal
Paarden/ pony's staan daar volpension. Worden elkedag buiten/binnen gezet. Gevoerd en opgestrooid en iedere maandag geleegd.oneindig veel weiland!!
Winterdag gaan ze paar uurtje(s) met een maatje op de paddock. Zomers weidegang in de kudde of bij geen aansluiting in de kudde op apart stuk weiland met een maatje wat wel klikt.goede accomodatie binnen/buitenbak. Was plaats. Zadelkast zit bij stal huur.
Shetlander €100,-
Pony's vanaf €150,-
Paard vanaf €225,-
Deze prijzen vindt je tegenwoordig bijna niet meer.. met deze accomodatie en service. Paarden/ponys en stallen zagen er goed verzorgd uit, en stonden tevreden bij.

Ye2005
Berichten: 14
Geregistreerd: 06-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 17:39

teugeltje schreef:
Is vlist voor jullie haalbaar?
https://tothierantoe.jimdo.com
Leuke gezellige manege/pensionstal
Paarden/ pony's staan daar volpension. Worden elkedag buiten/binnen gezet. Gevoerd en opgestrooid en iedere maandag geleegd.oneindig veel weiland!!
Winterdag gaan ze paar uurtje(s) met een maatje op de paddock. Zomers weidegang in de kudde of bij geen aansluiting in de kudde op apart stuk weiland met een maatje wat wel klikt.goede accomodatie binnen/buitenbak. Was plaats. Zadelkast zit bij stal huur.
Shetlander €100,-
Pony's vanaf €150,-
Paard vanaf €225,-
Deze prijzen vindt je tegenwoordig bijna niet meer.. met deze accomodatie en service. Paarden/ponys en stallen zagen er goed verzorgd uit, en stonden tevreden bij.

Dankjewel voor reageren maar nee is een uur fietsen veel te ver