Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hetismij_Sil schreef:nou uh tis voor jou tever uit de buurt hihi
maar ik ben ook gewoon overal wezen bellen aan boerderijen en sta nu op een stal ponybox 80,- paard 125,-
komt wel nog je hooi stro en biks en wat je dan zelf wilt geven uiteraard en alles zelf doen heerlijk !
succes gewoon gaan bellen overal hihi
we staan in rotterdam ......
Voque48 schreef:Ik woon ook in Almere, zelf ben ik in Dronten gaan studeren en heb toen een paard gekocht, omdat daar wel goedkope stallen zijn. In Almere is het misschien ook wel mogelijk, ik raad je dan aan om dan alle stadsweides langs te gaan met de vraag of ze nog plaats hebben. Er mogen maximaal 4 paarden op een stadsweide staan. Eigelijk mogen stadsweides volgens mij niet onderverhuurt worden maar het gebeurt heel veel bijna op elke weide. Iemand die ken is zo ook aan een stal gekomen. Ik heb ook wel eens gezien dat er een stal op een stadsweide werd aangeboden op marktplaats
Keavy schreef:Ik woon in Almere en ik wil al ongeveer 5 jaar een eigen paard alleen de stalling is gewoon heel duur hier weet iemand misschien rond almere een goedkope stal of wat dan ook? x
imara_torero schreef:Hoi,
in muiden en muiderberg vind je meer goedkope stallen.(tussen de 150 en 250)
ik weet er een aantal te vinden. ook almere hout/ rand zeewolde zijn er goedkopere stallen.( tussen de 180 en 275.) voor namen en meer info PB me maar.