Hallo, Wij hebben een 4 jarige Friese merrie die we graag voor de kar willen hebben (kar en tuig is aanwezig) uiteraard hebben we er zelf niet genoeg ervaring voor om haar er zelf voor te beleren (vader heeft wel z,n koetsiersbewijs gehaald) Nu zoeken wij dus een goed adres om haar te laten beleren. Ze kan al wel een beetje droog mennen, maar daar ben ik mee gestopt omdat ze zo heftig reageert op het menbit (daar zijn ook tops over welkom en of het evt op een gewoon dubbelgebroken trensje kan?) Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen, het zou zonde zijn alles werkeloos te laten liggen.
Ik kijk even mee, ik zit er ook aan te denken om mijn paard te laten betuigen.
vdbstables
Geplaatst: 02-05-11 19:46
Berry van den Bosch heeft met succes al vele paarden, waaronder ook friezen en arabo-friezen beleert. Meer info www.vdbstables.nl Je kunt hem altijd vrijblijvend telefoneren. alle gegevens staan op de site
Hans Heus uit Laag Soeren. Gegevens moet je er zelf even bij zoeken. Ik ken een aantal mensen die hun paarden door hem hebben laten beleren en die waren erg tevreden.
eric1976
Geplaatst: 04-06-11 09:11
www.stalhouderijdekruif doet ook veel friezen en kwpners is een rustige man die er erg veel verstand van heeft heeft ook een mooie accomodatie en is niet zo duur