Lessen in Nijmegen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xZippo

Lessen in Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 18:25

Hallo,

Een wat domme vraag, ik weet het :+ . Hier boven me staat een topic over 'hoe' en 'waar'.. Maar toch kan ik het gewoon niet vinden :') Daarom.. mijn topic :).
Ik zou graag gaan 'freestyle' rijden, eervaringen opdoen met NH etc. maar ik heb geen eigen paard, zodoende zoek ik een boerderij/manege/centrum in omgeving Nijmegen waar je bitloos kunt leren rijden, etc. Maar ook misschien wel wat en waar jullie het me aanraden om daar eens te gaan kijken :)

Groet, Lotte.

xZippo

Re: Lessen in Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 18:49

Heeft iemand anders een link naar websites, ik ben tamelijk.. blond xd

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 19:01

NH >> EA GZ diensten

Overigens vind ik Spirithorses een erg sterk adres, en ik denk dat het precies is wat je zoekt.
Het is alleen net wat te ver voor het mooi, zeker als je afhankelijk bent van je vervoer.
Ze hebben ook dagcursussen 'natuurlijk paardenhouden en bitloos rijden', zoiets zou wel de moeite waard zijn, denk ik. :)

xZippo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 19:28

TurdusMerula schreef:
NH >> EA GZ diensten

Overigens vind ik Spirithorses een erg sterk adres, en ik denk dat het precies is wat je zoekt.
Het is alleen net wat te ver voor het mooi, zeker als je afhankelijk bent van je vervoer.
Ze hebben ook dagcursussen 'natuurlijk paardenhouden en bitloos rijden', zoiets zou wel de moeite waard zijn, denk ik. :)

O, oke bedankt :) Ik ben inderdaad afhankelijk van mijn fiets (die het niet verder volhoud dan 5 kilometer haha), maar ik zal er zeker eens een kijkje nemen! :D

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 20:09

Oh sorry, ik zie dat ik de afstand er niet bij gezet heb...
Het is bij Maastricht, dus niet te doen met de fiets. ;)
Ze hebben ook een website: spirithorses.be

xZippo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 20:45

Oke, ik zal eens kijken, bedankt :)