Hallo, ik ben rustig op zoek naar een andere 1.5 paards trailer. Nu heb ik momenteel een wesco 1.5 paards trailer uit 1992. Deze trailer bevalt mij erg goed maar wil graag wat nieuwer en ben dus op zoek naar een nieuwere trailer van het merk wesco vanaf 2000 ongeveer. Nu kwam ik er achter dat wesco zelf niet meer bestaat. Weet iemand toevallig waar ze nog 2de hands wesco's hebben of dat ze onder een andere naam verder zijn gegaan?
Wij hebben zelf ook een 2-paards Wesco. Fijn ding! Op Marktplaats niets te vinden? Ik weet dat Stam uit Sprang Capelle 2e-hands trailers verkoopt. En in Nijkerk zat ook iets dacht ik.. Maar ik denk dat Marktplaats de beste zoek plek is..
vanaf volgende week is mijn grijze trailer te koop,wesco uit 96,met gietvloer,izgst!
1500€
marjan1986
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-11 09:03
casanova schreef:
vanaf volgende week is mijn grijze trailer te koop,wesco uit 96,met gietvloer,izgst!
1500€
bedankt voor de reactie, maar ben toch op zoek naar een nieuwer model.
paardjuh
Geplaatst: 19-09-11 15:11
Ik heb nog een 2 paards trailer te koop van wesco. Goede staat, ik heb hem nou 3 jaar en 3 x gebruikt, 2 x voor de paarden en 1 x voor een varkentje.. Staat binnen in de loods.. Vanalles nog aan vernieuwd in 2008, rekening is aanwezig.. Hij is voor ons beetje overbodig, we hebben geen auto die hem kan trekken en we gebruiken hem haast niet.