GZ: Leuk iemand voor beleren van mijn pony (voor de wagen)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sanniej_

GZ: Leuk iemand voor beleren van mijn pony (voor de wagen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-11 20:55

Hallo,
Ik ben Sandra en 20 jaar oud ik zoek iemand die zin en tijd heeft om mijn lieve welsh A te beleren.
Ik dacht alles al geregeld te hebben voor eind juni, maar helaas gaat dit op het laatste moment toch niet door.

Waarom zet ik dit op bokt en ga ik niet naar een professionele trainingstal.
Ik zoek iemand die het met al zijn/haar liefde en geduld mijn pony wilt beleren, maar ook mij wil mee nemen in het leerproces.
Dit wordt mijn 2e pony voor de kar en ik heb dus zelf ook ervaring met mennen.
Ik heb hier gewoon te weinig mensen in de buurt die mij kunnen helpen beleren, en ik zoek iemand die stevig in zijn schoenen staat.

Het gaat hier om een net 3 jarige pony die nu de beginselen aan het leren is. (longeren,bitje,verkeer,tuig)
Het liefst breng ik mijn pony naar die gene toe en dat ik zo`n 2 a 3 keer in de week mee kan helpen. Aangezien ik op mijn huidige stal een kleine bak heb en vrij drukke wegen in de buurt om te beginnen.
Het zou ideaal zijn als die gene in mijn omgeving woont (pony staat in mijdrecht Noord-Holland/Utrecht). Maar iets verder weg is geen groot probleem aangezien ik zelf een auto heb.

Ik heb zelf een tuig en evt. kan mijn sulky ook mee. Heb helaas nog geen marathon wagen zit wel in de planning eind zomer.

Ben jij iemand die zin en tijd heeft voor mijn pony? Heb je er geen problemen mee dat ik kom helpen/mee kijken? Stuur me dan een berichtje in het topic of prive!

Bedankt voor je tijd!

Dyonne
Moderator Over Paarden

Re: GZ: Leuk iemand voor beleren van mijn pony (voor de wagen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 23:55

Ik verplaats dit topic van AR naar EA GZ diensten.

vdbstables

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 20:01

bij ons ben je op het juiste adres. we wonen in een bosrijke rustige omgeving en beleren de paarden en pony's op een rustige manier. wij vinden het juist heel belangrijk dat de menner er ook zoveel mogelijk tijd insteekt en dus ook mee komt rijden.
je kunt altijd vrijblijvend contact met ons opnemen.
http://www.vdbstables.nl