Wie weet er een leuke stalling/pension in of rondom Heesch? Ik vind het belangrijk dat ze veel buiten komen en verder moeten er wel uitrijmogelijkheden zijn. Een fijne goed te berijden bak is natuurlijk helemaal super!
Ik zelf sta daar met mijn pony gestalt. Nu zo'n ± 3 maanden. Persoonlijk ben ik er erg tevreden over. Er is een trailer beschikbaar die je mag mee nemen op dagen dat jij hebt ingepland. 15 minuten stappen zit je in de nisterooise bossen die aansluit op het bomenpark waar als je daar doorheen rijd ook naar de maashorst kunt. Herpenduin is denk ik 1 uurtje rijden en de geffense plas (waar je in het voorjaar nog met de paarden het strand op kunt) is een half uurtje rijden. Uitrijmogelijkheden zijn er dus genoeg.
En het belangrijkste natuurlijk; Paarden staan overdag de hele dag op stal en savond gaan ze naar binnen. Je paard komt (wanneer je dat wilt) in een weiland te staan met andere paarden. Je hebt de beschikking over 2 bakken, 1 voor alleen dressuur (met ook speciaal bodembedeking), en de andere waar je kunt springen en mennen. Ook hebben ze een longeercirkel en stapmolen.
mietjuh
Geplaatst: 23-04-11 22:27
Ik geef les op deze stal en voor zover ik dat kan beoordelen zijn de faciliteiten erg goed. De boxen zijn ruim en licht en de bodem van de buitenbaan is erg fijn. De mensen die ik erover heb gesproken zijn erg tevreden over deze stalling.
edit: ik sta zelf niet op deze accommodatie gestald en kan daarom alleen aangeven wat ik van andere mensen heb vernomen.