Ervaringen Superhorse in Breda

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pieces

Ervaringen Superhorse in Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-11 21:06

Hallo Bokt,

Via via hoorde ik van de ruitersport winkel SUPERHORSE in Breda, is het de moeite waard om een keertje heen te gaan?
:D

Knollboll

Re: Ervaringen Superhorse in Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:13

Hallo,
Ik kom daar zo af en toe eens. Ze hebben er veel verschillende spullen en ook in veel verschillende maten.
Wel wil ik je zeggen om er niks te bestellen! Dit heb ik al een paar keer gedaan en dan zouden ze je bellen als ze het binnen hebben, maar mij hebben ze nooit meer gebeld. Als ik zelf bel dan krijg ik te horen dat ik opnieuw moet bestellen omdat ze het niet hebben besteld?!!? Dat werkt daar heel raar en ik snap er ook niks van, maar het is elke keer weer...

verder is het wel de moeite waard om er eens een kijkje te gaan nemen.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:38

RUI-->EA-GZ-Diensten

Fosco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 22:17

Ik kom er regelmatig, erg mooie winkel met een zeer uitgebreid assortiment.
Je wordt er altijd goed geholpen en heb er al leuke spulletjes vandaan, ook een erg goede kwaliteit!

Lovepaints

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 22:20

Aardige mensen, groot assortiment. Ja, ik kan het aanraden.

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 22:29

Om nou van zover daar naar toe te rijden zou ik het niet doen :) het is opzich best een leuke winkel maar je moet geen divoza/epplejack achtige dingen verwachten :)

estherha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 21:45

Er komt binnenkort ook een winkel van EJ in Breda, teminste dat heb ik ook van horen zeggen

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 23:11

Ik ben er 2 maal geweest. Op het eerste zicht hele mooie en grote winkel. Ook erg overzichtelijk.
De eerste keer vond ik het zeker helemaal de moeite omdat toch een stuk groter/ruimer is dan de meeste die ik ken.
Maar de 2de keer viel me behoorlijk op dat ze slecht bevoorraad zijn. Ze hebben ontzettend ruim assortiment wat betreft zadels.
Maar kwa bitten, sjabrakken, halster, dekens, hoofdstellen, frontriemen end. Viel het mij toch de tweede keer erg tegen en kan ik wel mijn ding vinden in de kleinere zaken in de buurt. Het is leuk om het eens te zien maar niet is waarvoor ik 25/30 minuten zou rijden als ik iets zoek. Meer om even rond te snuffelen en met lege handen naar huis te gaan. Als het op 10 minuten afstand was is het ander verhaal maar om echt ver voor te rijden nee.
Maar ben inderdaad erg benieuwd naar EJ in Breda wordt de 30ste geopend dus daar wil ik misschien wel heen gaan.

Vindt het jammer dat er niet veel goed ruitersport zaken zijn die een beetje aan de "algemene eisen" voldoen. Zoals Theuns vroeger in Kalmhout dat was een geweldige winkel toen!

Stewan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 15:45

Nee, absoluut geen aanrader!
Ik heb mijn zadel bij Isabelle gekocht.
Ik heb daar behoorlijk problemen mee ook met de service.
Mijn zadel ligt voordurend te schuiven, haar advies “strak aansingelen” wtf
Ook had ik bij Superhorse een zadeldek besteld daar heb ik maanden op moeten wachten.
Vooral Mark (de mede eigenaar) is bijzonder onvriendelijk tegen klanten en tegen zijn personeel!
Mijn advies ;) wacht op de nieuwe Epplejeck megastore (opening 30 april) of rij door naar Drunes ruiterhuis daar heb je een super service (ook met zadels) en bestellen is geen enkel probleem.

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 18:15

Er komt inderdaad een EJ in Breda, ergens bij de Ikea.

Soms ligt er inderdaad weinig voorraad in de winkel, dat is vaak omdat leveranciers slecht uitleveren en alles hard gaat. Het is dus wel besteld!!
Over het assortiment bitten ben ik het met je eens maar van de rest is toch echt heel veel keus. Een hele kant vol met halsters en dekens, 2 rijen met dekjes en 1 stelling frontriemen met voldoende keus. Maar dat is natuurlijk per mening verschillend.

Stewan: Vind dit een vreemde reactie misschien heeft Isabelle je niet helemaal begrepen ik ken dit namelijk niet van haar. Misschien toch aan de bel moeten trekken dat je een na controle wilde weet zeker dat ze je graag had willen helpen. Ze is ook ziek geweest dus snap dat ze een tijd weinig heeft kunnen doen.

en zo onaardig is Mark niet hoor. ;)

Misschien kun je als EJ er is deze kant op komen, kun je beide winkels zien! :) Veel plezier in ieder geval.

En tuurlijk over elke winkel of zadelpasser zijn de meningen verdeeld, echt over allemaal!!

DeandyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 19:35

er komt een ej in breda bij ikea..
in het rijtje van de kidsfactory.

de superhorse is leuk , maar meer voor wanneer je in de buurt woont en even snel iets gaat halen.

Stewan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 20:54

IceEva schreef:
en zo onaardig is Mark niet hoor. ;)

Hart voor de zaak heeft hij in ieder geval niet!!!

Isabelle is op na controle geweest en dat was haar advies. Gek he?! Ik was zelf ook diep teleurgesteld.Lang leven Drunens ruiterhuis.
Maar als jij Isabelle kent dat weet jij ook dat er bij haar heel erg veel fout gaat of wil je zeggen dat het toevallig alleen bij ons op stal voorkomt???
Jammer dat er nog steeds geschermd wordt achter haar burn-out dit is al zeker een half jaar geleden.

maar inderdaad misschien kan je bij Superhorse eens een kijkje nemen dan kan je zelf ervaren hoe het er daar werkt..
Misschien kan je ook iets bestellen dan kan je helemaal je lol op _/-\o_ hahahahaha
Ik ben benieuwd...........

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 21:31

Ben ook niet mega enthousiast....
Wel een aardige winkel met redelijk wat assortiment, maar echt klantvriendelijk zijn ze niet allemaal. Ben de vorige keer weg gelopen uit de winkel nadat ik door (ik vermoed) de eigenaar behoorlijk onvriendelijk was 'geholpen' met het uitzoeken van een cap. Waarbij hij me na een paar minuten gewoon liet staan toen ik aangaf een cap te willen passen die hij niet voor mij in gedachte had... En dat was jammer genoeg niet de eerste keer dat ik ontevreden weg ben gegaan. T is dat die winkel zo dichtbij zit dat ik er af en toe heen ga om iets kleins te kopen dat ik echt direct nodig heb. maar ik rijd liever een stukje verder. scheelt me een boel ergernis....

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 09:49

Nogmaals fouten maken is menselijk en meningen van mensen zijn altijd verschillend daarom blijf ik erbij gewoon zelf eens een kijkje te gaan nemen en natuurlijk herken ik dingen die er gezegd worden. Maaaaar er werkt ook heel leuk en kundig personeel hoor. :j
Laatst bijgewerkt door Annetje op 22-04-11 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: aangepast op verzoek

Stewan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 09:58

IceEva mag ik een gokje wagen.. jij bent 1 van die werknemers of zit ik ernaast?

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 22:18

Klopt, maar had het ook niet over mezelf.

sMieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 22:23

mooie winkel, niet heel goedkoop (ken zaken die goedkoper zijn met zelfde materiaal en kwaliteit) wel leuk personeel. ben er nu 3x geweest ofzo.. ohja, gave dekjes voor de hond! (ik ben geen aankleed muts maar onze hond kreeg altijd mijn oude trui op camping nu heeft ie zn eigen deken :P)

linnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 22:29

ik vind het ook een leuke winkel (wij zijn vanaf ravenstein gekomen) Heb er leuk kunnen shoppen en zijn goed geholpen. Zodra ik een nieuw zadel kan betalen heb ik ook een afspraak met Isabelle, maar dat is pas aan het eind van het jaar.

ladyratina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 22:37

Ik bestel er via de webshop en dat wordt altijd keurig geleverd. Nooit problemen gehad.

Stephannie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 21:05

Ik heb er mijn zadel gekocht prima ervaring met Isabel maar die Mark is een regelrechte ramp hoe onvriendelijk en onbehulpzaam kan je zijn. Verder weinig kennis onder het meeste personeel. Nee kom er zo af en toe maar als EJ in Breda komt zul je mij er niet snel meer zien.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 02:33

Leuk voor de algemene dingetjes, verder kom ik er niet zo vaak. Veel van waar ik naar op zoek ben hebben ze niet. Daarnaast vind ik het nog vrij duur daar.
Ben er wel een keer heel goed geholpen toen ik op zoek was naar een bit voor mijn shetlander. Hadden ze niet in de winkel, catalogus erbij gehaald en gezocht. Bitje kon besteld worden, heb uiteindelijk maar een weekje hoeven wachten.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 05:27

Ik heb dezelfde ervaring als Stewan, ik moest maar strakker aansingelen.
En als nog belandde ik met zadel in de nek van mijn pony (letterlijk!).
Tot op heden niks terug gehoord, terwijl ik dit zeker drie (misschien wel vier) jaar terug heb gemeld in de winkel :')

Leuke koopjes kunnen ze daar wel hebben, ben er jaren klant geweest :j

loeske87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 20:23

Ik heb mijn zadel bij Isabelle gekocht. In mijn ogen een hele kundige dame, en daarnaast ook nog eens super vriendelijk en neemt alle tijd voor jou en je paard. Wat betreft de nazorg... Een dikke pluim! Na 6 weken is ze nog een keer geweest (kosteloos) en zadel netjes opgevuld. Na een jaar weer laten controleren en tegen redelijke prijs gevuld. Voor overige producten ga ik liever naar drunen. Dat is voor mij dichterbij en superhorse is met veel producten toch wat duurder.
Maar wat mijn zadel betreft... geen ander dan Isabelle!