2ehands zadel met brede boom in België moeilijk te vinden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Alarm_wlkp

2ehands zadel met brede boom in België moeilijk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-11 17:05

rare titel misschien maar dacht, toch maar een topic openen.

Mijn pony is uit haar zadel gegroeid en moet dus een ander. Alleen vind ik het zo moeilijk om 2ehands een zadel te vinden met brede boom.
Op Marktplaats kom je er geregeld wel tegen maar hier België precies niet? Aangezien een nieuw voorlopig niet gaat en toch wil rijden.
Zijn er nog mensen die problemen hebben om een zadel met brede boom voor hun paardje te vinden, al dan niet nieuw?

edit: bij ruitershops zijn we al langs geweest maar hadden geen 2ehands in een brede maat. Welke zadelpasser weten jullie voor België?

leonie1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 17:08

Ik volg dit even, woon ook in Belgie en heb binnenkort voor het eerst een zadel nodig. Een goede zadelpasser heb ik ook nog niet gevonden.

Peelie

Re: 2ehands zadel met brede boom in België moeilijk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 17:10

als nieuw niet te behalen is, kijk dan eens naar een wintec oid...

MelissaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 18:15

Ik weet een goede zadelmaker met 2dehands zadels in alle soorten en maten. Voor zijn adres pb ;) In het antwerps gewest ;)

Oliiviia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 19:27

Als je in België een 2dehands zadel koopt, zou ik gaan voor een wintec met cair of een boomloos zadel, gewoonweg een zadel dat niet moet opgevuld worden.
Want in België laten ze niet vaak hun zadels opvullen of aanpassen door een zadelmaker ;)

MelissaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 19:41

Oliiviia schreef:
Als je in België een 2dehands zadel koopt, zou ik gaan voor een wintec met cair of een boomloos zadel, gewoonweg een zadel dat niet moet opgevuld worden.
Want in België laten ze niet vaak hun zadels opvullen of aanpassen door een zadelmaker ;)

Oohjawel dat doen ze wel hoor ;) Wintec met cair moet volgensmij ook gewoon geregeld gecontroleerd worden hoor ;) Zoekt u een goede zadelmaker die wel aan opvullen doet en dan hoeft een boomloos niet eens ;)

femmy91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 19:58

In mijn onder schrift staat nog een zadel met een brede boom. (lag op een fjord) zgan.. alleen niet in belgie. het kan volgens mij wel worden opgestuurd ?

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:55

HAR-->EA-GZ-Diensten

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:57

Wij verkopen eventueel boomloos zadels van barefoot :-)
Misschien is dat een optie voor je?
www.equinatuurlijk.nl

Femkes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 11:29

Hoi,

Ik begrijp je probleem en niet alle zadelpassers of andere deskundigen die met paarden bezig zijn staan op
internet. Ik weet niet van waar je in Belgie komt maar ik kan je het adres geven van iemand die ontzettend
kundig is. Zij woont dichtbij de Belgische grens. Ik hoor het wel mocht je haar willen contacten.