Ik zoek voor mijn verzorgpony's 3 naambordjes. Jaive, Jesse en Pino. Maar nu vragen ik en de eigenaar zich af waar we het best, en goedkoopst die bordjes kunnen bestellen. Hebben jullie ips of adressen waar we het kunnen bestellen? Hartstikke bedankt!
Shellyke
Geplaatst: 12-04-11 11:56
Hallo, je kunt contact opnemen met Stal Lumona. Angela maakt oa hele mooie bordjes met of zonder foto's voor een hele schappelijke prijs, en van goede kwaliteit. Succes!
ik zit toevallig nu zoeens mee te lezen en ook ik zoek nog een leuk naam bordje ik ga ook eens contact met haar opnemen kijken of ze mij mischien zou kunnen helpen weet je toevallig ookd e prijs van die naam bordjes of niet??
zijn dat dan houten naambordjes met een ponynaam erin gegraveert?
Shellyke
Geplaatst: 12-04-11 15:11
Hallo, hier is de link van haar website, alles staat erop inclusief de prijzen. Je kunt Angela ook mailen voor vragen. Veel plezier. http://stallumona.come2me.nl/
Mijn opa maakt helemaal met de hand naamboordjes, kan je zelf kleur bordje, figuur bordje etc kiezen. Ook kun je eventueel een foto meesturen die over te trekken valt en die kan hij er dan opverven.
Is wel 25 euro.
x
MoniqueBuu
Geplaatst: 16-04-11 17:39
Natascha van www.dieroppapier.nl maakt hele leuke houten naambordjes voor niet al te veel geld.