ik ben op zoek naar een trainer voor een 3-jarige merrie. Ze is al een hoop gewend maar moet wel nog helemaal ingereden worden. Het betreft niet mijn eigen paard, maar ik zou graag weten wat er precies beschikbaar is in de omgeving van het Gooi. Ze moet gewoon de basis kunnen, ze hoeft dus niet helemaal sportgericht ingereden te worden. Het wordt een recreatiepaard met af en toe een wedstrijdje. Het is dus belangrijk dat ze de basishulpen kent en betrouwbaar wordt onder het zadel. Als iemand mij verder kan helpen hierin, hoor ik het graag!
Wellicht dat ik je kan helpen. Meer info vind je in mijn profiel of kan via pb.
rhijnauwen
Geplaatst: 30-03-11 08:56
Is ze al zadelmak en zoek je een instructeur of ben je op zoek naar een stal waar ze (samen met jou) zadelmak gemaakt wordt? In beide gevallen kunnen we je misschien helpen; http://www.stalrhijnauwen.nl Kijk even op onze website. We hebben verschillende referenties (ook bokkers) en onze stal is in de buurt van Bussum. Mocht je meer informatie willen hebben, stuur gerust een pb of email.
ik geef jullie informatie door aan de eigenaresse, ik beloof niks aan die dan ook omdat ik zelf niet over de eindkeuze ga, maar ik zorg ervoor dat jullie info bij haar terecht komt.
Diego is zadelmak, ook gewend aan het hoofdstel, we hebben een paar keer op haar gezeten maar verder als een rondje stappen komen we niet, de eigenaresse (en ik) hoeven niet perse bij het inrijden aanwezig te zijn, maar het zou wel fijn zijn als we zo nu en dan langs mogen komen en misschien een handje helpen.
Groetjes Tessa
kevje06
Geplaatst: 30-03-11 22:11
mijn merrie is nu bij Eline en volgens mij kan je het niet beter treffen!
eline_di schreef:
Wellicht dat ik je kan helpen. Meer info vind je in mijn profiel of kan via pb.
Kellyxbrenda
Geplaatst: 09-11-13 17:59
hallo ik ben op zoek naar een paarden trainer voor mijn 5 jarige fries. mijn paard (Brenda) heeft een trauma omdat iemand op haar heeft gereden terwijl ze niet wist hoe het moest en toen is de ruiter heel boos op haar geworden en heeft ze de ruiter eraf gegooid. nadat dit is gebeurd is ze heel bang geworden. ik kan haar wel gewoon stappen en over balkjes stappen maar ik kom niet verder want ik ben nog maar 12 jaar. ik hoop echt dat iemand me kan helpen (je wordt er ook voor betaald) dus kan iemand me a.u.b. helpen
groetjes Kelly
MelanieHol
Geplaatst: 02-12-13 14:57
mocht je nog niemand hebben kan je mij gerust een berichtje sturen.