Ooteman

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Ooteman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-11 11:28

(Mod's, als het hier niet hoort graag even naar het goeie subfora verplaatsen! :) )

Hallo,

Ik heb een aantal weken geleden een lichtblauw hoofdstel bij Ooteman besteld.
Ik kreeg deze binnen, netjes en op tijd, alleen zat de sperriem er niet bij.
Nu heb ik al een aantal keer geprobeerd te bellen maar telkens blijft de telefoon maar overgaan en krijg ik geen gehoor,
En op mailtjes krijg ik ook totaal geen reactie.

Ik baal hier wel een beetje van want ik wel gewoon m'n sperriem hebben, en nu krijg ik ze niet te pakken.
Ik was benieuwd of er mensen nog meer zulke situatie's hebben meegemaakt met deze webwinkel en hoe dit is opgelost?

Suzannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 11:35

Heb op dit moment ook een bestelling open staan bij Ooteman. Twee artikelen zijn al bezorgd (gelijk de volgende dag) en het andere wordt nagezonden. Ik kreeg hiervan bericht, maar was niet op voorhand geinformeerd over de levertijd.

Mijn ervaring is dat grote webshops zoals Agradi, EJ, Horze en Divoza een iets betere bereikbaarheid hebben. Bij de kleinere webshops is de voorraad niet altijd voldoende en loopt het proces iets minder gesmeerd. Een foutje vind ik nooit zo erg; het gaat om hoe het opgelost wordt.

Ik ben altijd erg blij met Agradi.

zasread

Re: Ooteman

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 11:41

Ik heb meerdere malen via Ooteman spullen gekocht en nog nooit problemen ondervonden.

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 11:44

Hier ook geen problemen, alles netjes verzonden.

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 11:58

ik heb ook alleen goede ervaringen met ooteman.

vorig jaar een vliegendeken met losse hals besteld, maar ze hebben een deken afgeleverd waar geen hals aan vast kon. Gebeld en ze hebben meteen de goede verstuurd met een zegel, zodat ik de verkeerde kon opsturen. Heel netjes opgelost, volgens mij.

Ik heb nu ook een bestelling uit staan, maar die spullen hebben zij nog niet binnen. Ik heb 2 keer een mail gehad, dat het nog net hebben gekregen, maar dat ze het zo snel mogelijk proberen te leveren..

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 12:04

Mijn bestelling is keurig afgehandeld door Ooteman, incl nasturen van bestelprodukt en retourartikel. Dit is wel een paar jaar geleden geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 12:06

geen problemen met ooteman, en als ik mail krijg ik meestal de zelfde dag nog reactie. ik zou gewoon nog een keer proberen te bellen :)

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 12:11

Ik moet ook bekennen totaal geen problemen met ooteman te hebben meegemaakt.
Bestel er best vaak, maar de artikelen zijn wel nog altijd op voorraad geweest, dat scheelt natuurlijk wel.

Vind het ronduit schandalig dat ze niet reageren op mails, hoelang is daaroverheen gegaan.......verzenden van de mail wanneer is dat gebeurd?
Veelal reageren winkels wat later......maar de telefoon niet opnemen?
Al eens met een ander telefoonnummer gebeld?

Ik heb wel een gelijksoortige ervarng gehad met de EppleJeck webshop, weken moeten wachten en daar bestel ik dus echt NOOI meer wat, wat een bende tegenover de winkel.

Wat ik goede webwinkels vind:

VitalHorse
Agradi
Piaffe Ruitersport
Levade
Divoza
Ooteman :o

BlackList bij mij:

Epplejeck webshop, niet de winkel!!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-11 12:26

Loes'sCorner schreef:
Ik moet ook bekennen totaal geen problemen met ooteman te hebben meegemaakt.
Bestel er best vaak, maar de artikelen zijn wel nog altijd op voorraad geweest, dat scheelt natuurlijk wel.

Vind het ronduit schandalig dat ze niet reageren op mails, hoelang is daaroverheen gegaan.......verzenden van de mail wanneer is dat gebeurd?
Veelal reageren winkels wat later......maar de telefoon niet opnemen?
Al eens met een ander telefoonnummer gebeld?

Ik heb wel een gelijksoortige ervarng gehad met de EppleJeck webshop, weken moeten wachten en daar bestel ik dus echt NOOI meer wat, wat een bende tegenover de winkel.

Wat ik goede webwinkels vind:

VitalHorse
Agradi
Piaffe Ruitersport
Levade
Divoza
Ooteman :o

BlackList bij mij:

Epplejeck webshop, niet de winkel!!

Mijn eerste mail is direct diezelfde dag dat ik het artikel kreeg nog de deur uit gegaan.
M'n laatste 2 weken terug.

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 12:51

Ownee, dat is toch wel erg lang......lijkt wel of ze het niet meer hbben en niet weten hoe het op te lossen.
Kom je neit toevallig eens in de buurt?

Ik woon geheel aan de andere kant maar mss is er wel een bokker die er in de buurt woont en eens wil gaan informeren??
Kunt altijd een oproepje plaatsen bij diensten gezocht, wie weet!
Lijkt me bijna de enige mogelijkheid op antwoord als ze de foon niet antwoorden en mail niet.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 12:53

ik wil ook best voor je mailen hoor :)

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 17:20

Ik heb er ook een keer een Eurostar vest besteld. Na een paar weken nog niks gekregen te hebben heb ik gebeld. Kreeg een aantal dagen na het bellen mijn vest binnen. Deze was helaas maat L in plaats van S die ik had besteld. Weer gebeld en kreeg netjes het vest in maat S opgestuurd. Ze waren erg vriendelijk aan de telefoon en toen ik voor de tweede keer belde wist hij nog wie ik was en vond het vervelend dat ik na het lange wachten ook nog de verkeerde maat had gekregen.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 17:22

Ik bestel er nooit meer, slechte ervaring!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 17:24

Courses, misschien is het een idee dat je in je mail nog eens je persoonlijke gegevens en telefoonnr zet, zodat als ze er niet in slagen om terug te mailen, ze je wel kunnen bellen?

Ik krijg soms wel eens mails van klanten met vragen over hun bestelling en als men dan geen volledige naam opgeeft kan het wel eens lastig zoeken worden, zeker als je dan terug mailt en een error krijgt.

Heb zelf eens wat bij Ooteman besteld, nou kreeg ik maar 1 artikel van de 2, 1 telefoontje en gelijk gratis nagezonden. Je belt toch wel het juiste nr hé? ;)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 21:40

HAR-->EA-GZ_Diensten

kevje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 21:34

ook weinig problemen met ooteman maar emails krijg ik ook altijd niet of laat reactie op.
telefonisch nog nooit gesproken.