ervaring met webwinkel justwestern

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rafbessenrun

ervaring met webwinkel justwestern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-11 18:06

hallo allemaal,
ik ben op zoek naar een zadeltas en had een voor mij geschikte gevonden op justwestern.nl, maar alles wat mis kon gaan ging ook mis, bestelling ontzettend laat binnen, bestelling niet compleet binnen, een foute tas gekregen, etc. Alle communicatie via de mail, vaak lang op een reactie moeten wachten, ondanks dat ik herhaaldelijk gevraagd had of ik gebeld kon worden, gewoon even contact via de telefoon, vaak is een misverstand dan zo uit de wereld, maar daar doen ze blijkbaar niet aan.........
Oftewel, na een maand met veel frustratie nog geen tas, nu vroeg ik me af, hebben meer mensen een soortgelijke ervaring met deze webwinkel, of is dit een eenmalige gebeurtenis en heb ik gewoon pech gehad..........
Gr flora

Revanches

Re: ervaring met webwinkel justwestern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 16:47

RUI-->EA-GZ_Diensten

Pinkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 16:51

ik vond het heel vraamd dat ik geen betalingsbevestiging had gekregen en dat ik na anderhalve week nog niks binnen had.
Ik heb gemaild en kreeg een heel kortaf mailtje terug mett een verwijzing naar een voorwaarde, dat het 4 weken kan duren. Maar geen reactie gehad op de betalingsbevestiging. Ik heb een dag later het artikel ontvangen dus ik heb er niks meer aan gedaan, maar wanneer het niet hoeft ga ik daar niet meer bestellen, totaal niet klantvriendelijk en klantgericht.
En het hoofdstel was trouwens heel raar, neusgedeelte moet op zijn kleinste om te passen terwijl de frontriem te klein is (die heb ik er afgehaalt want de bakstukken zaten in haar oog)

Staat er nergens een nummer wat jij kan bellen?
En kan je niet zeggen dat het niet meer hoeft dat je alleen je geld terug wilt. Dan ben je er wel van af :)

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 01:39

Bekijk dit topic even: [WN-AM] Just Western
Zowel positieve als negatieve reacties op de webwinkel Just Western.. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 05:40

Ik heb er alleen maar positieve ervaringen mee.

Monavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 14:23

Ik ook alleen maar positief.

Maarja, met iedere ruiter (web)winkel zijn er positieve en negatieve ervaringen denk ik.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 14:27

Ik heb er een sidepull gekocht en ben ook tevreden met de afhandeling.
Misschien dat er bij Just Western even iets minder soepel loopt,zijn tenslotte ook maar mensen.
Waarschijnlijk heb je gewoon even pecht gehad,op het verkeerde moment iets besteld.
Komt vast en zeker goed hoor.