Help!! trailer te huur gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sandra694

Help!! trailer te huur gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-11 11:31

Hallo Allemaal....

ik weet niet of het hier goed staat maar toch vraag ik het even....
als alles doorgaat ben ik van het weekend in bezit van een mooie 13 jarige merrie een kwpn-er
ze is echt perfect alles wat je je maar kan wensen van een paard
ze is geboren in italie en heeft daar alle trainingen ondergaan dresuur springen het maakt niet uit ze kan het allemaal ze is gewoon een juweeltje voor mij hahaha...
vanavond heb ik een afspraak om 7 uur bij de stal waar ik domi neer wil zetten (haar volledige naam is domizaya)
als dat allemaal doorgaat dan ga ik dit weekend domi halen...
maar nu het volgende probleem:
wie weet waar ik ergens in de buurt van wijk bij duurstede een goedkope trailer kan huren voor een dag...en wie van dit forum is eventueel berreid om met mij en me vriend tegen betaling mee te gaan dit omdat ik nog nooit een paard heb vervoerd met trailer en ik graag wil dat er iemand bij is.....
ik ben heel lang uit de paardenwereld geweest en rol er sinds kort weer in alle hulp/tips die jullie hebben zijn welkom
maar ik hoop dat er mischien 1 iemand is van de duizende forumers die hier zitten om van het weekend met mij mee te gaan om domi op te halen.....graag alleen serieuze reacties

groetjes
sandra

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 11:38

sandra694

Re: Help!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-11 12:17

hoi hoi

ik denk dat dat te duur word voor mij ik heb nu gekeken maar hij zelf zit in zoetermeer
me nieuwe paard staat momenteel nog in heenvliet maar ze moet dus opgehaald worden in heenvliet en dan naar wijk bij duurstede gebracht worden
dit is natuurlijk wel ideaal maar ik heb geen idee hoe duur ik dan zou uit komen...

groetjes

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 13:05

Je zou kunnen vragen bij je nieuwe stal of er ook een trailer is. En of zij willen rijden of jullie de trailer mogen lenen al zou ik dat laastte niet vragen, maar miss willen ze wel tegen betaling rijden. Of de verkopende partij die het paard wil komen brengen.
succes met de aankoop van je paard. Probeer ook met je verstand naar het paard te kijken en niet alleen met je liefde

sandra694

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-11 13:10

het paard ken ik nu al een tijdje dus ikw eet ook een beetje hoe ze in elkaar zit het is echt een klasse paard en ik was vanaf dag 1 al verliefd op haar dus hiermee heb ik echt heel veel mazzel dat ik haar nu kan overnemen...de verkopende partij die zit zelf ook met dat probleem ze hebben namelijk het besluit moeten nemen domi weg te doen wegens privé redenen (sorry kan ik niet op het forum zeggen) en hun zijn niet in het bezit van een trailer...vanavond om 7 uur heb ik een afspraak op stal gemaakt waar ik domi neer wil zetten en dan ga ik het even vragen of hun berreid zijn tegen betaling te rijden maar dat is afgwachten want die man doet alles in zijn eentje en werkt overdags

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 13:40

VSW -> EA-GZ-diensten, en even de titel aangepast ;)

lianne74

Re: Help!! trailer te huur gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 15:18

kun je niet gewoon een trailer huren ergens? Dat moet toch te regelen zijn.....voor 50 tot 75 euro heb je een dag een trailer......

sandra694

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-11 07:53

zoals het er nu naar uit ziet heb ik een trailer kunnen regelen met auto dus volledig transport
het is wel veel geld maar zo weet ik zeker dat mijn paard een goede rit tegemoed gaat

groetjes
sandra

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 07:55

Wij verhuren een trailer (paardenschuur in amerongen)

lianne74

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 11:28

ik benbang dat je wel vaker zult denken 'wat veel geld'als je een eigen paard hebt ........de kosten worden zo vaak onderschat!

sandra694

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-11 11:30

nee hoor dat valt reuze mee...ik heb alle kosten voor mezelf op een plaatje gezet en ik heb geluk al de mazzel dat ik geen stallingsgeld hoef te betalen

ajesca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 17:20

Hoi als je nog iemand zoekt kunnen wij je misschien wel helpen.
Mijn vriend brengt puur voor de hobby paarden van en naar een gewenst adres tegen een hele nette vergoeding.
We hebben een zgan trailer en veel ervaring met het vervoeren van paarden.

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 22:43

Hallo mocht je plots toch geen vervoer meer hebben, ik bied ook volledig transport aan met een trailer van 2010, lage instap, mooi ruim en verstelbaar, een goede stevige jeep en vooral, een rustige chauffeur :) Ik heb al heel wat km's gemaakt (ook richting frankrijk/spanje) :)