Hoi ,
Ik herinner me jou nog, ik hielp af en toe daar op stal in de vakantie.
Jij bent toch Manon dat meisje dat hem hengst wou laten tegen Theo zijn advies in en die hengst onstnapte omdat je geen draad om je land had en dekte veel merries van andere mensen in de omgeving en dan moesten die merries de veulens eraf laten spuiten toch?
Wel vreemd eerst vertelde je altijd alleen maar hoe braaf en geweldig hij was?
Je had hem al voor hij ingereden was of niet?
Daar op stal heeft Tom nooit ergens last van gehad en paarden worden heel vaak al ingereden vlak voor ze drie zijn en dit doen altijd heel rustig aan.
Ik heb alleen maar goede ervaringen en kom er nog steeds regelmatig op stal, iedereen die ik daarvan ken is erg te spreken over hun.
de paarden staan er altijd netjes bij en zijn allemaal braaf als ik een les neem.
Trainen gebeurt er altijd op een hele nette rustige manier en zadels hebben ze daar zoveel dat ik me niet voorstellen kan dat ze dit met een te grote doen. Mijn eigen paardje komt er ook vandaan en is echt super!
Misschien is hij agresief geworden omdat je hem hengst wou houden en niet erg ervaren was.
Dunne zolen kunnen ook komen van veel buitenrijden zonder ijzers.
De tanden en nieren kunnen een gevolg zijn van verkeerde voeding.
Spier problemen kunnen op veel manieren ontstaan daar kun je een vorige eigenaar, na een paar jaar niet de schuld van geven vind ik
groetjes Martine