Waar menlessen en koetsierbewijs halen omgeving Den helder?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

frodo1993

Waar menlessen en koetsierbewijs halen omgeving Den helder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-11 17:00

Zodra het weer wat knapper wordt en ik een goed tuig heb gevonden, wil ik rustig aan beginnen met het beleren van mijn pony. Maar, wel onder begeleiding natuurlijk. Het probleem is alleen dat ik niet echt iemand kan vinden. Ja, wel mensen in de omgeving die mennen, maar ik zou toch liever echt goede begeleiding hebben, en de mogelijkheid om ook te lessen. Bij een club in de buurt worden wel menlessen gegeven, maar vrij laat 's avond en 1x in de week, dus dat wordt het niet voor mij. Een hele tijd terug zag ik ergens op internet staan dat je bij iemand uit Breezand (gem. anna pauwlona) je koetsierbewijs kan halen. Maar kan het nou niet meer terug vinden helaas.

Kennen jullie nog iemand in omgeving Den Helder die menlessen/begeleiding 'aan huis' geeft?

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 18:15

Bij de haffriehoeven in warmenhuizen :) Of ze ook aan huis komen, weet ik niet 100% zeker. Zou je even moeten informeren.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Re: Waar menlessen en koetsierbewijs halen omgeving Den helder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 20:39

Ik verplaats dit topic van AR naar EA-GZ diensten.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 22:12

Is het niet een idee om bij de Duinruiters en RAP even te informeren wie daar lesgeven en dan eens contact op te nemen met die mensen of ze bij je thuis willen komen?

Er moeten wel wat ervaren menners/instructeurs in de kop van Noord-Holland zitten volgens mij, maar weet niet precies wie er nu nog actief zijn :n

frodo1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-11 23:09

Dat is inderdaad een idee, had ik niet eens aan gedacht, haha.
Bedankt voor de tip!
'normale' instructrices weet ik inderdaad ook wel te vinden, maar ben nog nooit iemand tegen gekomen die menlessen geeft.

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 23:43

Via Google kwam ik op dit: (is eignlijk van Wiron, maar kunnen je vast helpen ;) )

instructie dressuur/mennen:
S. Scheeve Kruiszwin 5225 1788 WH Den Helder 06-30966471

instructie mennen:
Jan Boots
Kleinehoutweg 38
1969 KS Heemskerk
025-1230235

http://www.wironruiters.nl/adressen2.htm