SERGE VAN DER WULP heeft opnieuw toegeslagen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gewoonco84

SERGE VAN DER WULP heeft opnieuw toegeslagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-11 23:04

Vandaag 01-03 heb ik vernomen van de recherche dat ik ,net als velen met mij, slachtoffer ben geworden van Serge van der Wulp. Bij mij bekend als Serge Janssen. Ik ben zijn ex-vriendin en aangezien ik en hij beide paardenliefhebbers zijn hadden we gespreksstof genoeg. Hij had zogenaamd een paardenfokkerij in Duitsland en Belgie met zo'n 40 merries, waarvan 18 drachtig van alom bekende hengsten. Nu had hij mij een mooi paard aangepraat, een geweldige drachtige merrie. Paard heb ik ongezien (na foto en filmpje) gekocht. Geld had hij zogenaamd overgemaakt en ik heb mijn deel na de hand cash aan hem overhandigd. Echter na het geld overhandigd te hebben is hij met de noorderzon vertrokken, geen Serge en geen paard te bekennen.
Ben nu mijn spaargeld en het vertrouwen in de mens kwijt.
Momenteel zit hij in hechtenis te De Penitentiaire Inrichting (PI) Achterhoek.

Heb zijn naam al op google opgezocht en ik werd op dat moment onpasselijk, wat een ellende heeft deze meesteroplichter aangericht. Er zijn met mij meerdere vrouwen die hij heeft opgezadeld met torenhoge schulden en kinderen. Daarnaast zijn diverse paardeneigenaren de dupe van zijn dubieuze praktijken.

Graag kom ik in contact met andere gedupeerden van deze Serge. Samen staan we sterker en wellicht kunnen we voorkomen dat hij in de toekomst nog meer schade aanricht.

Gr Cynthia

Ketaki

Re: SERGE VAN DER WULP heeft opnieuw toegeslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 23:06

geloof dat dit verkeerd staat.

heb getemd voor je.

hoop dat het goedkomt voor je.

Bonique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 18:17

Op 15 maart a.s. komt er een item over Serge van der Wulp in het programma Opgelicht van de Tros. De opnames voor dit item hebben gisteravond plaatsgevonden.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 01:34

Ik heb een paar jaar geleden al het eerdere item over deze man gezien. Dacht dat het klaar was, maar kennelijk blijkt hij gemakkelijk door te kunnen gaan met zijn praktijken. Wat een walgelijke vent.

En wat zit ons rechtssysteem toch goed in elkaar.

NOT!!

gewoonco84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-11 09:46

Ja inderdaad het rechtsysteem deugt hier in nl aan geen kanten. Eind maart staat hij wederom om vrije voeten en zal hij opnieuw toeslaan vrees ik, eens een dief altijd een dief....
Ik heb in ieder geval gedaan wat ik kon doen.
En hopelijk zal de uitzending van opgelicht mensen extra waarschuwen voor zijn praktijken....

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 20:13

Bizar, toevallig kom ik er achter dat hij ook bij mij is geweest om mijn merrie te kopen!!
Dit was in januari dit jaar.

MERLINAM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:49

raar is dat, toevallig ook slachtoffer van een serge janssens , die met veel geld weg is maar niet in het paardenwereldje
daarom was ik opzoeking aan het doen op internet en kom dus dit tegen, wel toevallig niet? Groot , blond , brilletje , zeer voornaam
abn pratend, precies een eerst communicantje zou het om dezelfde gaan ? graag even antwoorden aub zou mij enorm helpen,groeten

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 19:17

Donkerblond dan met vet in haar waardoor het donkerder lijkt. Verder is de beschrijving passend!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 14:35

Omdat dit al een wat ouder topic is en omdat waarschuwingstopic niet toegestaan zijn hier een slotje.