Ponymeter? Help!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

onlyou

Ponymeter? Help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-11 15:47

Hoi alllemaal,

Ten 1e weet ik niet of dit topic hier wel helemaal goed staat. :o
Maar ik heb een vraagje : Mijn zusje heeft een pony en daar wil ze graag meer starten in de wedstrijden.
Haar pony is nu 5 jaar en moet dus gemeten worden door een officiele ponymeter. Anders kunnen we haar startkaart niet aanvragen.
Ik heb zelf geen idee hoe dat allemaal moet met meten want ik rijd nu een paard en dat hoeft daar niet bij & mijn hafflinger wan 10 toen ik met haar starte dus die heb ik nooit hoeven meten. :o

Kunnen jullie mij de volgende dingen vertellen:

1. Hoe duur kost een pony laten meten ongeveer.
2. Site's
3. Ponymeters in de buurt van Groningen.
4. & Andere info is natuurlijk ook altijd welkom! :)

Alvast heel erg bedankt allemaal! *D

Nienkie

Re: Ponymeter? Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 16:31

Volgens mij mag elke ponymeter zelf beslissen hoeveel hij ervoor vraagt, dus dat is dan afhankelijk van de persoon die je belt. Ik weet niet hoever Oldekerk bij je vandaan is, maar dat ligt in de provincie Groningen en daar woont wel een ponymeter. Als je haar belt kun je een afspraak maken en kun je met je pony naar haar toe komen en laten meten. Als je een nummer en naam van haar wilt dan PB je mij maar.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 16:33

Een ponymeter kun je vinden via de website van de KNHS, mijnknhs.nl . De kosten die hij rekent zijn terug te vinden in de tarievenlijst, meestal als je meerdere pony's tegelijk kunt laten meten, ben je goedkoper uit, dan kun je de kilometerkosten met elkaar delen.
Alle info is terug te vinden op de site van de KNHS en vast ook wel hier in de wiki...

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 23:26

Via de ponyclub waar je lid van wordt?!
Bij ons was het zo, komt hij koste het €20,00 en kom je naar hem dan was het €5,00....

onlyou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-11 10:14

Heb hem laten meten door Meijer uit Lauwerszijl. het koste inderdaan 5 euro als je naar hem toe ging en 20 euro als hij naar ons toe kwam. Wij hadden er voor gekozen dat hij maar naar ons toe moest komen, want we vonden het niks om in het donker naar onbekend terrein toe te gaan met de trailer.

Maar bedankt allemaal! :D

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 19:35

TAO-->EA-GZ-diensten