Ik heb een verzorgpony van 3 jaar en ik ben 11 jaar..ik ben het vertrouwen met haar kwijt en dat wil ik graag weer opzoeken..
Als ik der ga longeren bokt ze tegen me aan...( ze draait met haar kont naar me toe en dan bokt ze...
Ik was op zoek naar een volwassene die mij met dat soort dingen weer kan opbouwen..Dat ze uit eindelijk gewoon naar mij luistert en dat ik met zelfvertrouwen en vertrouwen wil hebben..Wie kan me daar bij helpen?
Ik heb al eerder een topic aangemaakt en dat was een topic waar in stond hoe ik het weer kon opbouwen...toen kreeg ik als tip een topic te maken en dit wat hier boven staat te vragen: dit was de topic : [OPG] Vertrouwen ?
Wie is er volwassene en die er al ervaring mee heeft?
Ik zou het heel fijn vinden..
Als je volwassene bent en al wat vaker wat heb meegamaakt... reageer dan en dat mail ik je...
Ik woon zelf in Sleeuwijk, maar ze staat bij Werkendam.. als je in die buurt zit, zal het heel fijn zijn!
PS : Dit is tommie :
Maar ik wil gewoon met haar ( het paard ) de wereld aan kunnen, en iemand die al echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel ervaring heeft...en al iets met zulke paarden heeft gedaan?! en die mij kan helpen