rijvereniging

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

christal

rijvereniging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-11 21:23

Hallo,

Ik wil graag gaan starten, en ben nu op zoek naar een rijvereniging om lid van te worden. Voorheen heb ik ook gestart en toen reed ik al bij een club. Ik reed daar ook les enz. Nu heb ik een eigen instructrice en wil alleen maar lid worden van een vereniging om te kunnen starten. Het is dus niet nodig dat de vereniging allerlei dingen bied. Ik weet nog dat toen ik eerder heb gestart dat was in noord- holland dat daar een club was die verder niets extra's bood, die heette alkmaria hippics. Nu woon ik in utrecht en ben op zoek naar een soortgelijk iets ivm de kosten. Weet iemand iets voor mij??

Groetjes,

Christal

Sim

Re: rijvereniging

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 22:22

Gooische, stichtse, Marcroix, Eldorado, Laseur, Groenendaal. Allemaal verenigingen waar je geen rijdend lid hoeft te zijn.

Zorgzaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 10:00

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 10:14

WD-V -> EA GZ Diensten

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 18:28

Timmie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 19:46

RV Amelisweerd

melissa_lis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 22:38

christal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-11 23:12

allemaal heel erg bedankt... ik kan er cker wat mee... maar meer clubs zijn welkom hor kan ik een beetje vergelijken.. tot nu toe is ronde venen het goedkoopste, met 11.50. Hebben jullie enig idee of het dan niet een heel gedoe word om via hun je startkaart aan te vragen??

Groetjes...Christal

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 23:52

Volgens mij moet je gewoon lid owrden van een club en van de KNHS en dan moet je op knhs.nl zelf je startkaart aanvragen. Dat is veranderd, moet nu zelf gedaan worden via mijnknhs..

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 23:55

Waarom zou je bij een papieren vereniging gaan? :) Je wilt zelf graag wedstrijd rijden, dus moeten er ook verenigingen zijn die dat organiseren. Vind je dan niet dat je zelf ook misschien 1x per jaar een wedstrijd kan helpen organiseren voor mensen die ook voor jou wedstrijden organiseren? :)

christal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 13:34

Henkjan schreef:
Waarom zou je bij een papieren vereniging gaan? :) Je wilt zelf graag wedstrijd rijden, dus moeten er ook verenigingen zijn die dat organiseren. Vind je dan niet dat je zelf ook misschien 1x per jaar een wedstrijd kan helpen organiseren voor mensen die ook voor jou wedstrijden organiseren? :)

nee dat vind ik niet nodig ik wil gwn starten maar geen geld betalen voor extra dingen, ik heb een eigen instructricedus daarvoor hoef ik ook niet naar een club. daarbij komt kijken dat het niet mijn paard is waar ik mee ga starten dus zal ik niet eens op allewedstrijde van de club kunnen starten. zou zonde zijn. vroeger met me eigen pony reed ik wel bij een club die ook wedstrijden organiseerde enz omdat ik daar ook gestald stond.