Frontriem eigen gemaakt. Is hier vraag naar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CoSnuf

Frontriem eigen gemaakt. Is hier vraag naar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-11 00:22

Hallo Bokkers.

Ik heb een vraag aan jullie. Ik zit er heel sterk over na te denken om zelf frontriemen te gaan maken. Geen rommel gewoon kwaliteit. Hoe moet het er uit komen te zien? Met glitters verschillende kleuren, vorpjes. Maken naar wens.

Maar voor ik van alles ga aanschaffen en ga beginnen met knutselen wilde ik graag weten is hier wel vraag naar, of is dit al te veel op de markt? Als jullie andere creatieve ideén hebben hoor ik het ook graag. Misschien kan ik dan op een ander gebied creatief bezig gaan.

Ik hoop vele reactie's van jullie te ontvangen!!

Kaitlyn

Re: Frontriem eigen gemaakt. Is hier vraag naar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 00:25

Ik heb ruim een jaar geleden ook een frontriem bij Ukie besteld, deze kwam keurig netjes aan en doet het nog altijd goed :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 00:28

Ik denk niet dat er nog erg veel vraag naar is. Veel mensen zijn al bekend bij de mensen die ze hier ook zelf maken.

Ik heb trouwens ook een Ukie frontriem, en die is na meer dan een jaar nog steeds goed. Heb ook een WW frontriem, en ben daar ook heel tevreden over.

EMM95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 00:29

ik heb het nooit gekocht maar zou wel echt voor kwaliteit kiezen en wees orgineel niet alleen glimmertjes maar ook gewoon kleurtjes enzo daar bn ik iniedergeval nog niks van tegengekomen. kom echt met orginele ideeen

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-11 00:30

Oke... Bedankt al voor jullie snelle reactie's. Maar als ik het zo lees dan heeft het inderdaad niet al te veel zin om er veel tijd en werk in te steken.Want met rommel heb ik geen band! Hahaha dus het zou me sowieso al veel tijd kosten, en als er dan niemand is die zegt DIE WIL IK, tja beetje jammer. Maar ik ben graag cratief bezig en vooral ook als ik er anderen blij mee kan maken. Misschien andere dingen waarvan jullie zeggen dit is leuk dit wil ik graag een keer zien/hebben!

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 00:32

Mijn Ukie ook, ik heb hem al een tijd en hij blijft ook nog steeds erg mooi! Goede communicatie en snelle service ook.
Ik zou als ik jou was eens gaan knutselen en kijken wat nou echt het mooiste wordt en of het lukt om een verkoopbare kwaliteit en uiterlijk krijgen.
Alleen ik zou er niet van uitgaan dat je er rijk mee gaat worden, want je bent inderdaad niet bepaald de eerste met dit idee.

Marisjuuuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 00:42

Ik ben zelf nog wel opzoek naar een hangende wave!

Dus als je besluit om wel met frontriemen aan de slag te gaan, en niet ál te duur bent... heb ik daar evt. wel interesse in:D!

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 00:45

idd meeste is rommel... k vind het wel leuk mits degelijke kwaliteit en mooi uit ziet..al denk ik (creatief als ik ben) dat ik t liever zelf maak dan

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 00:53

denk dat navragen hier niet zoveel zin heeft, je kunt beter voor jezelf/vriendinnen een paar leuke maken en goede foto's van maken en ze dan hier op bestelling aanbieden :)

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 10:26

Ik persoonlijk denk dat het niet veel zin heeft om ze aan te bieden hier op bokt. Ik kan zo al 4 mensen opnoemen die zelf frontriemen maken met allemaal verschilende kleuren steentjes en grote en verschillende modelen.

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 10:39

er zijn idd veel mensen hier op bokt die zelf frontriemen maken.
overigens niet allemaal rommel, maar er zit vast wel wat rommel tussen.
ik heb er ook 1 besteld, die ziet er nog keurig uit! heb 'm nu al een flinke tijd, en hij heeft alle weersomstandigheden, en een aantal vallen meegemaakt! niks aan te zien! alles zit nog goed vast! :)

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 16:35

Nee, geen behoefte aan.

Als ik een frontriem wil ga ik wel naar:
De ruitersportzaak
Wonderwanita
Ukie
C_Star
Of een van de andere 3 miljoen die frontriemen maken :')

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 18:45

Aangezien het een marktonderzoek betreft verplaats ik dit topic naar EA-diensten