Weidegang Soest op kleinschalige stalling oid

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Twiggy2008
Berichten: 21244
Geregistreerd: 03-10-06

Weidegang Soest op kleinschalige stalling oid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-11 11:39

Aangezien ik moet gaan verhuizen, ben ik me aan het orienteren op een aantal plekken hier in de buurt en mijn paard moet natuurlijk ook een fijn plekje krijgen, als het me niet lukt om in mijn eigen directe omgeving te blijven (wat ik wel hoop, maar dat valt nog te bezien). Nu ben ik aan het rondkijken in Soest. Ik ben daar op zoek naar weidegang (hele jaar door, als het even kan) in combinatie met de faciliteiten van een bak, een plek waar je je spullen veilig kunt laten (ik heb zelf een zadelkast), eventueel longeerring/round pen. Een schuilstal of mogelijkheid van huren van een box bij ziekte, zou fijn zijn. En in de buurt van een bos/de hei of iets, is natuurlijk ook erg prettig.

Wie oh wie, weet er wat plekjes, liefst niet op een massale stalling, maar bv bij een particulier of iets kleinschaligers? Dan kan ik vast eens gaan rond kijken ofzo..... Mocht het toch die buurt worden in de toekomst. Graag alleen iets roepen als het voldoet aan veel weidegang met andere paarden, ook in de winter (paddock is nog te overdenken)! Ik wil mijn paard absoluut niet op stal hebben. ;)

Alvast bedankt!