Instructeur/Instructrice type drill-sergeant Biddinghuizen

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nathalie2302

Berichten: 2891
Geregistreerd: 05-07-07

Instructeur/Instructrice type drill-sergeant Biddinghuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-11 11:04

Zo...sinds maart vorig jaar heb ik mijn droom waar gemaakt en een eigen paard(je) gekocht (dat dit een Fjord moest worden was mij al in mijn kindertijd duidelijk, dus die is er idd ook gekomen)
Ik ben er alleen wel 20 jaar tussenuit geweest (studie, carriere en daarna gezin en ineens ben je tot je schrik 20 jaar verder! :Y) ) en heb dus een jonge Fjord gekocht (destijds tuig- en zadelmak maar dat was het).

Cos wordt nu in mei 5 en vorig jaar hebben we samen een beetje rondgehobbeld in het bos (twintig minuutjes hier, een half uurtje daar...gewoon wat aanrommelen op en naast het paard dus (met de nadruk op naast ;))
Waar ik nu tegenaanloop is....mezelf! 20 jaar ertussenuit en moeder van 3 zijn hebben er blijkbaar voor gezorgd dat mijn zelfvertrouwen op een paardenrug gedaald is tot een schrikbarend laag niveau (en dat terwijl mijn moeder nu nog haar grijze haren en rimpels wijdt aan wat ik allemaal uitspookte op/rondom de meest maffe paarden)

Dus...Cos doet ontzettend zijn best, is blijkbaar ergens gekruist met golden retriever zo goedmoedig is hij, maar hij zoekt in het bos wel duidelijk leiding bij mij en ik kan die hem niet geven. Als ik bitloos, zonder zadel de hond ga uitlaten (ik op Cos uiteraard, niet op de hond ;) ) is er niets aan de hand en ben ik relaxed...maar als ik in vol ornaat echt 'ga rijden' vind ik het 'engig' in mijn eentje (samen met anderen geen probleem) :o

Terug naar de bak dus en back to basics en daarbij heb ik hulp nodig dus ben ik op zoek naar een instructeur/instructrice die mij op locatie (biddinghuizen) les kan/wil geven. Daarbij niet zomaar een instructeur/ice maar een type drill-sergeant met een no-nonsense aanpak.

Mijn voorkeur gaat hierbij uit naar de klassieke dressuur maar ik sta ook open voor western. Behalve misschien ooit endurance, heb ik geen wedstrijd-ambitie.

nathalie2302

Berichten: 2891
Geregistreerd: 05-07-07

Re: Instructeur/Instructrice type drill-sergeant Biddinghuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-11 22:05

Ik hoop mijn dril-sergeant te hebben gevonden dus dit topic mag op slot :)