GZ 24/7 weidegang omgeving Doesburg

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miranda_Loui
Berichten: 16
Geregistreerd: 17-02-10
Woonplaats: Doesburg

GZ 24/7 weidegang omgeving Doesburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-11 14:05

Hallo bokkers,

Na een hele tijd stil meegelezen te hebben, maar al wel een profiel had aangemaakt wil ik me nu toch maar eens voorstellen :D.
Ik ben Miranda, 19 jaar en woon in Doesburg. Ik heb zelfs sinds 29-12-2007 een eigen shetlander ruin Lodewijk, maar we noemen hem gewoon Loui, hij is geboren op 23-07-07. Hij is nu ruim 3,5 jaar. Ik wil met hem aangespannen gaan rijden, bitloos. Nu ben ik bezig met natural horsmanship en VD. Van de zomer gaat het echte werk beginnen. Verder verzorg ik nog een e-pony een oudje, mijn pony staat daarbij in de wei, bij een boer. Daar sta ik al vanaf dat ik hem heb. Verder heb ik zo'n 9 jaar paard gereden op een manege en verschillende paardjes bijgereden. Nu ligt het rijden even stil ivm met het weer en reistijd naar de belgen van een vriendin waar ik nu op rijd.

Nu mijn vraag. Ik sta al vanaf dat ik mijn shet heb bij een boer. Nu ging dat altijd heel erg goed. Maar sinds dat er een ander paard bij staat gaat de communicatie voor geen meter meer (eigenaar en boer onderling) paardjes hebben het goed naar hun zin zo :P. Daarom ben ik op zoek naar een ander plekje, en als het even kan zou ik de e-pony ook mee willen nemen. Dus mocht je een plekje vrij hebben of je weet iemand die een plekje vrij heeft in de buurt van Doesburg (Gelderland), waar ze 24/7 buiten kunnen staan met schuilmogelijkheid, alle tips/reacties/enz zijn welkom!!
Heb al een stalling in Hall geprobeerd, maar helaas nemen die geen shets meer aan. Dus nu is het goed opletten in de buurt en oren open houden.

Ik had heel graag foto's van de paardjes willen plaatsen, maar ik heb er al even mee zitten klungelen maar ik heb geen idee hoe het werkt :o.


Groetjes Miranda en hoefjes van Loui!
Laatst bijgewerkt door Annetje op 13-02-11 12:03, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: titel duidelijk gemaakt

delerium
Berichten: 22384
Geregistreerd: 03-09-05

Re: Even voorstellen en gelijk een vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 15:10

VSW -> EA-GZ-diensten

josie
Berichten: 5412
Geregistreerd: 22-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 17:48


Miranda_Loui
Berichten: 16
Geregistreerd: 17-02-10
Woonplaats: Doesburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-11 21:20

Dankjewel voor de sites, ik ga even kijken of er wat tussen zit :D!

belrai1976
Berichten: 30
Geregistreerd: 04-01-11
Woonplaats: groesbeek

Re: Even voorstellen en gelijk een vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 19:21

bij ons is er nog wel plaats maar we zitten niet naast de deur wij zitten in groesbeek www.rbpensionstal.nl

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Re: GZ 24/7 weidegang omgeving Doesburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 12:03

Moderatoropmerking:
Off-topic verwijderd. SVP alleen bij serieuze interesse reageren op EA :) Andere reacties zijn niet toegestaan. EA is geen discussie-forum.

Miranda_Loui
Berichten: 16
Geregistreerd: 17-02-10
Woonplaats: Doesburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-11 15:00

Bedankt voor de site!