Fotograaf voor PROF-FOTO'S in BINNENMANEGE regio Emmen

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Reflector
Berichten: 47
Geregistreerd: 22-12-10

Fotograaf voor PROF-FOTO'S in BINNENMANEGE regio Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 18:42

In de maand mei/juni willen wij een fotograaf laten komen die de apparatuur heeft om zuivere foto's in een binnenmanege te maken (van paarden).

- Het is in de omgeving Emmen / Klazienaveen.
- Kan zijn dat er in deze periode, een weekje later, NOGMAALS een bezoek wordt gevraagd.
- Definitieve datum nog niet bekend.
- Graag alleen reacties van mensen die apparatuur hebben om in de binnenmanege foto's te maken.
- Misschien is er een fotograaf die eventueel ook kan/wil filmen? (dat hoeft niet van hele mooie kwaliteit te zijn maar wel bovengemiddeld mooi) ;)
- Tijdsduur is maximaal 45 minuten.
- Zal hoogstwaarschijnlijk op een doordeweekse dag zijn (nog even niet bekend, sorry) en op een ochtend plaatsvinden.

Graag ontvang ik reacties van mensen die tarieven kunnen geven op basis van bovenstaande gegevens tijdstip/dag en locatie.
Link naar portfolio - referenties.
Hoe de inhoud van het pakket eruit ziet. (hoeveel foto's krijg je hardcopy, hoe worden ze aangeleverd, hoeveel op DVD, hoeveel foto's er maximaal geschoten worden in die 3 kwartier, fotorechten vrijgeven, etc.)

Het is voor ons voor het eerst dat we een prof willen uitnodigen/inhuren dus als ik nog meerdere gegevens moet geven, hoor ik dat graag. ;)
Er is even geen sprake van budget, fotosessie wordt cadeau gegeven. :Y)
En natuurlijk wil ik ook vragen, als echte Hollander, of er een leuke prijs te maken is als er binnen een week een tweede opdracht wordt gegeven. O:) :D ;)

Alvast bedankt voor de moeite.

Kaisa

Berichten: 3861
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Drenthe

Re: Fotograaf voor PROF-FOTO'S in BINNENMANEGE regio Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 19:01

Een PB is gestuurd, zit op zo'n 20 minuten afstand van Emmen vandaan. :)

Reflector
Berichten: 47
Geregistreerd: 22-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-11 18:50

Hartelijk dank voor de reacties.
Wij zijn ondertussen voorzien dus hier een slotje.