Nieuwe stal voor mijn paard omg Adam ?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

beau_brun

Nieuwe stal voor mijn paard omg Adam ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 22:45

Hallo bokkers,

Hierbij eerst wat info over mijn paard:
Mijn paardje heet Beau Brun en is een KWPN hengst van 28 jaar oud.
Afbeelding
Hij heeft nu al een aantal blessures gehad en ik vind dat hij wel een lekkere oude dag heeft verdiend zonder dat hij 24/7 op stal staat.
Omdat hij nu op een manege staat waar geen ruimte is voor extra beweging zoeken wij dus een andere stal.

Natuurlijk heb ik wel wat eisen:
* De stal moet in de omgeving Amsterdam zijn.
* De stal moet hengsten accepteren.
* Een stapmolen hebben.
* Hengsten padock's/land hebben.
* De stal moet mijn paard in en uit de stapmolen/padock/land zetten en halen.
* Graag wel all inclusif dus met mesten, voeren enz...
* Max kosten per maand: €400,-

Ook zou het leuk zijn als er een mogelijkheid is om in de buurt een rondje met hem te kunnen hobbelen.

Als je iets weet wat aan mijn eisen voldoet laat het me weten liefst met website van de stal.

alvast bedankt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:48

Stal Wennekers? Verschillende keuze in boxen, genoeg land, alle facilliteiten, binnen je budget en ze accepteren hengsten. Lopen mensen in de rondte die je paard binnen-buiten zetten voor 50,- per maand. Je kan ook je eigen landje huren a 250,- per jaar :)
www.stalwennekers.nl

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:50

Vind het daar niet echt geschikt voor een paard die niet veel meer doet.. in de winter komen ze er best weinig uit. Rij je dan nog, dan valt het goed te doen. (ook met eigen wei kun je daar niet hele dagen op in de winter, omdat je geen omgeploegd land mag hebben/maken).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 23:02

Er staan genoeg paarden deze winter op hun eigen landje, ook op de hengstenweide..
Maargoed, het was een tip.
Weet niet of TS al eens aan deze stal had gedacht, er staan genoeg hengsten en facilliteiten in elk geval :)

Tanja

Re: Nieuwe stal voor mijn paard omg Adam ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 17:23

VSW-->EA-GZ Diensten.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 15:01

Manege nieuw-Amstelland In Amstelveen bos zit aan de manege het is bij het Amsterdamse bos er staan hengsten 395 euro per maand ze voeren 6 keer per dag 4 x broek en 2 maal kuil en in het weekend 5 keer 3 maal broek en 2 maal kuilgras je kan 4 maal per maand gratis in een les mee rijden een binnen bak 1 buiten bak en een over dekte rij bak we hebben 2 longeer cirkels een over denkte en een overdekte stapmolen warm en koud water in de spuit plaatst

beau_brun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-11 20:48

Deze 2 stallen zijn mij beide bekent maar ik vind ze te groot.

playboysches

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 15:06

Kijk eens bij Amstel Horse Hotel in nes a/d amstel.
Paarden worden gemest en gevoerd, in de winter binnen/buiten gezet in paddocks en in de zomer binnen/buiten gezet op land. Ook is er een stapmolen, en kan je keizen om je paard daar ook in te laten zetten. Helaas niet echt uitrijmogelijkheden. Tenzij je paard verkeersmak is, dan kan je door de polder rijden. Anders is het met de trailer 10 min naar het bos.

beau_brun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-11 08:55

Bij amstel horse hotel ben ik geweest lijkt me idd een goede stal voor hem maar ze zitten helaas vol ... Sta wel op de wachtlijst maar wie weet hoe lang dat gaat duren ...

Dus als jullie nog meet stallen weten kom maar op !!! :-)

playboysches

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 09:41

Jammer dat amstel horse hotel vol zit. Weet je ook hoeveel wachtenden er nog voor je zijn?
Ik zou verder niet echt een stal weten hier in de buurt die aan je eisen voldoen. De meeste stallen waar ze veel buiten komen zijn doe het zelf stallen of ze hebben geen stapmolen.