Belangrijk!!! Stal Hogerhoeve tussen Breda en Antwerpen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chico_2004

Belangrijk!!! Stal Hogerhoeve tussen Breda en Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-11 17:28

Lieve Bokers,

Sorry als het verkeerd staat!!!

Werd vanmorgen gebeld door een belg dat hij bij mijn paard wil komen kijken.
Ik was een beetje overdonderd en was vergeten te vragen van welke springstal hij was.
Ook aangegeven dat als hij een handelaar is hij niet hoeft te komen.
Hij was best overtuigend dat hij echt naar een paard opzoek was voor de hogere sport.
Alles goed en wel een afspraak gemaakt voor a.s. zondag.

Toch wilde ik weten voor welke stal het was. hij draaide er niet echt omheen maar kwam er ook niet al te spontaan uit. Hij zei dat hun het stal Hogerhoeve noemde.
Het scheind tussen Breda en Antwerpen in te liggen. Dat vind ik een beetje vaag.

Wie kent deze stal en deze man genoemd Jan?
Ik wil niet dat mijn paard naar een handelaar gaat of iets dergelijks!!!

Alvast bedankt

Charlie_206

Re: Belangrijk!!! Stal Hogerhoeve tussen Breda en Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 17:33

Was het niet hoge hoeve? Anders ff op google kijken? En je houdt het niet tegen hoor, dat ze de handel ingaan. Weet verhalen genoeg dat een stalmeisje zich ff voordoet als dochter om een leuke pony of paard voor de handel te kopen. En gewoon afdingen op de prijs :( Wil je niet bang maken, maar punt blijft, als je zeker wil weten waar hij terechtkomt, moet je hem in laten slapen. Anders zul je altijd twijfel hebben!!

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 17:36

Als je er geen goed gevoel bij hebt zou ik gewoon die man afbellen. Tussen breda en antwerpen, is nogal een groot gebied.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 17:38

Charlie_206 schreef:
Was het niet hoge hoeve? Anders ff op google kijken? En je houdt het niet tegen hoor, dat ze de handel ingaan. Weet verhalen genoeg dat een stalmeisje zich ff voordoet als dochter om een leuke pony of paard voor de handel te kopen. En gewoon afdingen op de prijs :( Wil je niet bang maken, maar punt blijft, als je zeker wil weten waar hij terechtkomt, moet je hem in laten slapen. Anders zul je altijd twijfel hebben!!

Ben ik mee eens, mijn huidige paard was 2 x doorverkocht en nu is hij terug en hij gaat alleen voor dood weg, hij mag bij mij oud worden.

Zekerheid heb je nooit, eenmaal verkocht heb je er niets meer over te vertellen.

Chico_2004

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-11 17:49

Klopt ben het er wel mee eens, maar als ik het kan voorkomen, het gaat dan even om gevoel.
Wat er daarna gebeurd dat is een 2e, maar ik wil het voor hem zo goed mogelijk doen!

Er zijn nog mensen die naar hem vragen uit bulgarije en frankrijk, dus ja.
Weet soms niet wat ik ervan moet denk.

Maar als ik zeker weet dat hij een handelaar is hoeft hij niet te komen.
Hoe krom het misschien ook is, omdat je toch niet weet met wat voor persoon je te maken heb.

Chico_2004

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-11 17:50

Op google kan ik helaas niks vinden

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 00:38

Dat is inderdaad heel erg vaag, tussen Breda en Antwerpen. Tja misschien kun hem wel laten komen en hem wat meer uitvragen over de springstal. Waar het precies ligt en of ze een site hebben. Welke ruiter ze hebben en hoe presteren end. Laten komen kan geen kwaad daarna kun je altijd nog kijken wat je doet.

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 01:42

hoogerheide ligt min of meer tussen breda en antwerpen

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 01:47

wat is er op tegen dat het een handelaar zou zijn? er worden zoveel paarden verkocht via de handel, ik heb mijn paard ook bij een handelaar vandaan en heb er een superknol aan al 15 jaar.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 13:41

Ik ken de stal niet maar ik denk dat je moet zoeken rond Meer en Minderhout, of misschien nog Brecht, Oostmalle...
Er ligt niet veel groots aan plaatsen tussen Breda en Antwerpen dus ik vind het geen rare omschrijving.
Als het een Belgische stal is: er zijn er heel veel die geen website hebben.

Ik zou ze gewoon laten komen en dan verder doorvragen.
Eventueel kun je eens bellen naar wat hoefsmeden in die regio, die komen nogal eens ergens. Hoewel veel stallen ook weer bekend staan onder de naam van de ruiter ;)

Zensation

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 21:51

Als het diegene is die vandaag voor mij paard zou komen kijken, maak je maar geen zorgen, hij komt toch niet!
Ik heb 3,5 uur voor Jan met de korte achternaam staan wachten, andere klanten afgebeld,en afspraken verzet.
Smorgens nog contact gehad dat hij rond 15.30 zou arriveren maar het niet op een uur eerder of later kon zeggen.
Oke, dat begrijp ik, nou heb tot 18.00 gewacht, maar hij moet nu nog komen. Normaliter vraag ik altijd een 06-nr maar omdat er veel mailcontact was geweest,ik een huis tel.nummer had (waar hij nu dus niet meer op antwoord) en hij mij smorgens nog heeft gebeld, ging ik ervan uit dat het goed zat. Afgelopen maandag heeft hij me zelfs nog gevraagd het paard te reserveren voor hem tot vandaag! Pff, blij dat ik niet aan die onzin doe.
Ronduit onbeschoft vind ik het, een belletje/mailtje/smsje was een kleine moeite geweest.

Aan TS haar verhaal te horen gaat het om dezelfde persoon.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 21:52

TAO-->EA-GZ-Diensten

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 21:57

Tussen breda en Antwerpen is een groot gebied waar een paardenstal of 1000 zit. Ik ken er een hoop maar de naam zegt me zo niets. Als je zekerheid wil moet je ze gewoon laten komen en het navragen en vragen of je er een keer kunt kijken. Maar de garantie dat het paard na 2 dagen niet weer doorverhandeld wordt heb je gewoon nooit.

Chico_2004

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-11 11:11

Hij is afgelopen zondag langs geweest.
Zag er niet verkeerd uit, maar me gevoel is er niet goed bij.

En over handelaren, ik heb dit paard ook bij een super handelaar vandaan.
Maar ik heb gewoon liever niet dat hij 5 keer verkocht word (al heb je daar niks over te zeggen). Ik doe het paard niet weg voor het geld, maar omdat ik geopereerd moet worden en er een lange revalidatie aanvast zit.
Daarom vin ik een goed huis belangrijk, dit paard betekend veel voor me.

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:14

Als het gevoel niet goed is niet doen. Je blijft je anders verwijten maken.