Oxer Ruitersport, meer slechte ervaringen?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Al_Zawraa

Oxer Ruitersport, meer slechte ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-11 12:24

Eerst maar even mijn verhaal.

Op 18 november 2010 heb ik een bestelling geplaatst bij Oxer Ruitersport, direct betaald, dus dan verwacht je het toch ook redelijk snel in huis te hebben. Na 2 weken had ik alleen nog niets ontvangen en verder ook totaal geen bericht gehad, dus op 4 december maar eens gemaild waar mijn bestelling bleef. Daarop kreeg ik een mailtje terug dat ik op maandag maar even telefonisch contact op moest nemen.
Maandag 6 december dus direct gebeld en toen bleek dat 1 van de artikelen die ik besteld had niet meer leverbaar was (waarom kon dat niet direct verteld worden, en moest ik na 2 weken eerst zelf contact opnemen?), waarop ik mijn hele bestelling geannuleerd heb, aangezien ik het andere artikel dan liever ergens anders bestelde. Direct gevraagd of mijn geld dan weer op mijn rekening terug gestort zou worden, en ja, dat zouden ze direct regelen, dat kwam goed.
Op 23 december had ik alleen nog steeds geen geld op mijn rekening, dus maar even een mailtje gestuurd. Géén reactie! 29 december nogmaals gemaild en weer bleef reactie uit.
Uiteindelijk heb ik maandag 10 januari telefonisch contact opgenomen, waarbij mij door de mevrouw aan de telefoon verteld werd dat zij het uit ging zoeken, en mij die middag of uiterlijk dinsdag via de mail zou laten weten hoe het zat. Maar je raadt het al, wéér geen mail.
Dus donderdag 13 januari maar weer gebeld, dit keer kreeg ik een andere mevrouw aan de lijn. Deze mevrouw zou het voor me navragen, noteerde mijn telefoonnr en zou het mij zo snel mogelijk laten weten, maar weer.. niets.
Dinsdag 18 januari weer gebeld.. Ditmaal kreeg ik een man aan de telefoon, hij zou het direct die middag in orde maken. Ik blij, zou het nu dan eindelijk goed komen?

Maar nee, nu dus nog steeds geen geld op mijn rekening, jullie kunnen je vast voorstellen dat ik nu, na ruim 2 maanden wachten, wel klaar ben met Oxer Ruitersport. Maandag ga ik maar wéér contact opnemen, zucht.. Als ze het nu weer niet regelen ben ik toch van plan andere stappen te ondernemen.

Zijn er meer mensen met dit soort ervaringen bij Oxer Ruitersport? Hoe hebben jullie dit uiteindelijk opgelost?

Noeni

Re: Oxer Ruitersport, meer slechte ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 23:52

Ik stuur je even een PB'tje :)

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 16:56

He wat vreemd!! Ik heb 2 keer bij oxer-ruitersport besteld en had het de volgende dag al in huis dit was (denkt goed na) rond begin december 2010.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 20:46

Ik zou al lang een naam gevraagd hebben en iedere keer dat ik belde naar die persoon vragen. Als tig mensen met je zaak "bezig" zijn blijf je in een straatje zonder eind. Dus nog 1 keer bellen, heel je verhaal doen en naar een naam vragen!!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 21:27

TAO-->EA-GZ_Diensten

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 21:32

Gini schreef:
Ik zou al lang een naam gevraagd hebben en iedere keer dat ik belde naar die persoon vragen. Als tig mensen met je zaak "bezig" zijn blijf je in een straatje zonder eind. Dus nog 1 keer bellen, heel je verhaal doen en naar een naam vragen!!

bij oxer ruitersport werken maaar 2 mensen ;)
en eventueel een stagaire.
ik moet zeggen dat ik nooi problemen heb gehad met oxer ruitersport .
wel vind ik het een erg prijzige winkel.
en dat ik een splinternieuw dressuur zadel om wilde ruilen tegen een 2hands zadel .
en zij vond dat ik dan nog eens geld bij moest leggen op dat 2e hands zadel .
mijn zadel was overigens van het merk kieffer , dus je kunt wel begrijpen dat ik daar niet mee accoord ging .

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 11:58

Uiteindelijk heb ik maandag weer gebeld, waarbij mij beloofd werd dat het geld aan het eind van de middag op mijn rekening zou staan. Dat was dus niet het geval, dinsdagochtend had ik nog niets ontvangen, dus nog maar een keer gebeld.
Toen bleken ze er net mee bezig te zijn, en zou het direct overgemaakt worden, en kregen we excuses voor de gang van zaken, en waren ze het er wel mee eens dat dit nooit zo had mogen lopen. Een paar uur later stond het geld ook inderdaad op mijn rekening, met nogmaals excuses erbij.
Gelukkig is het uiteindelijk dus allemaal geregeld, al moest ik eerst 5x bellen en 2x mailen.

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:07

Hier hetzelfde...

16 december een bestelling gedaan. Bestelling boven de 100 euro dus geen verzendkosten. Bij de afboeking werden wel verzendkosten in rekening gebracht. Heb dius meteen gemaild of ze dat terug wilde storten. Kreeg direct bericht dat ze ernaar zouden kijken en het terug zouden storten. Na ruim 2 weken geen geld of levering ontvangen te hebben heb ik gemaild met de vraag wat de status was... antwoord: we wachten op 2 artikelen, zodra die binnen zijn sturen we alles op. Ik heb meteen teruggemaild wat de verwachtte levertermijn van de leverancier was > geen reactie.

Inmiddels een week later en iets bozer nogmaals gemaild hoe het ervoor stond. Meteen reactie, ze gingen informeren bij de leverancier en zouden de onterecht berekende verzendkosten meteen terugstorten.

Wederom een week laten heb ik gemaild dat ik of de reeds aanwezige spullen direct wilde ontvangen ofwel de bestelling wilde annuleren. Meteen reactie> De aanwezige spullen werden z.s.m. verzonden en het geld(verzendkosten) retour gestort.

Je raadt het al.... geen van beide. Toen heb ik ze vorige week in gebreke gesteld en nog 1 dag gegeven om het totaalbedrag te restitueren. Kreeg reactie dat het uiterlijk maandag overgemaakt zou worden (weer 5 werkdagen later) meteen gefaxt dat ik niet akkoord ging en dan schadevergoeding zou eisen.

Een dag later had ik het geld op mijn rekening...

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:09

het ging om de br halsters uit de aanbieding overigens... inmiddels staan die ook niet meer op de site