Ik weet niet of het hiet goed staat maar dan hoor ik dat wel weer.
Ik sta sinds een tijdje in Noord Beemster op een Pensionstal. Hier moeten we zelf voor Hooi en Vlas zorgen. Dit deed ik eerst via de leverancier maar die vraagt inmiddels voor een baaltje hooi bijna 9 euro. Dat is me echt te gek.
Ik kan wel een beetje opslaan dat doe ik nu ook.
Waar halen jullie je hooi en vlas vandaan? Liefst beetje omgeving Beemster
je kunt het vragen aan Dhr. Boks, die woont in Schermerhorn en komt als paardenverzekeraar en paardeneigenaar zo'n beetje door heel de regio. Misschien dat hij iemand weet. Je kunt me een pb sturen voor zijn telefoonnummer, als je hem niet kent
bij de welkoop in de beemster haal ik mijn vlas. ook zit er verderop nog een voerleverancier. weet niet wat hij voor hooi rekent, hij is iets goedkoper in zijn vlas.
Haha ik was ook aan het zoeken naar hooi en toen kwam ik jou tegen! Kan je met een auto hooi halen? Dan heb ik wel een adresje in Hensbroek voor je, hij heeft nu ong. nog 160 baaltjes liggen, volgende week komen er weer 130 baaltjes bij.
Ze kosten 5 e per stuk, maar het is wel goed hooi en ik denk zo'n 25 kg per baal.
Kevje06; Die voerleverancier is met vlas nog goed te doen idd, baaltjes hooi kosten 9,50 per stuk.