Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Esther_87_ schreef:Je schrijft wedstrijden...meervoud.
Is dit voor een enkele wedstrijd dan of voor meerdere? Want kur op muziek wordt namelijk erg weinig uitgeschreven...
En welke klasse rijd je, heb je al een proef geschreven? Mocht het eenmalig zijn zou ik persoonlijk voor een kant-en-klare kur gaan, scheelt je veel werk en het is volgens mij bijna niet te doen om het de eerste keer al helemaal passend te rijden zonder ervaring daarin.
Sjors493 schreef:_Esther_87_ schreef:Je schrijft wedstrijden...meervoud.
Is dit voor een enkele wedstrijd dan of voor meerdere? Want kur op muziek wordt namelijk erg weinig uitgeschreven...
En welke klasse rijd je, heb je al een proef geschreven? Mocht het eenmalig zijn zou ik persoonlijk voor een kant-en-klare kur gaan, scheelt je veel werk en het is volgens mij bijna niet te doen om het de eerste keer al helemaal passend te rijden zonder ervaring daarin.
Ik rijd nou in de L. Waarom een proef schrijven? het is niet bij een of ander groot evelement! Het is gewoon bij onze manege. We moeten gewoon op de muziek rijden bijv als die zachter gaat (de muziek) dan moet je met je paard ook zachter gaan. En dan bij de andere toon bijv wijken of een (of meerdere) pirowetjes. En een geschreven kur, waar kun je die kopen? dat lijkt me ook wel handig. Alleen dan moet je de kur zo doen als op het cd staat.

Ik rijd nou in de L. Waarom een proef schrijven? het is niet bij een of ander groot evelement! Het is gewoon bij onze manege. We moeten gewoon op de muziek rijden bijv als die zachter gaat (de muziek) dan moet je met je paard ook zachter gaan. En dan bij de andere toon bijv wijken of een (of meerdere) pirowetjes. En een geschreven kur, waar kun je die kopen? dat lijkt me ook wel handig. Alleen dan moet je de kur zo doen als op het cd staat.

_BlackPearl_ schreef:Dan neem ik aan dat jullie iets anders onder pirouettes verstaan als hoe die in het ZZ-Licht worden gereden. Wijken hoort wel gewoon onder een L proef. Kijk anders eens naar de proeven op dressuurproeven.nl, daar kan je zien wat voor onderdelen je ongeveer nog meer hebt in een B en L proef. En onder het kopje 'kur muziek', en je klikt 'kur L-nivo' aan, dan kan je ook kijken wat er bij een officiele wedstrijd in een L kur had moeten zitten![]()
Ik denk dat het inderdaad het handigste is voor je om een kant en klare te nemen, zoals een van Mariovl. Het is nogal een lastig karweitje als je het zelf inelkaar wil zetten.
Sjors493 schreef:Mariovl schreef:Hoi allemaal,
ik maak kurmuziek op maat voor elk nivo, maar ik heb ook nog wel een L kur liggen met choreografie en bijpassende muziek.
Kijk op mijn website www,mariovleugels.nl en neem evt contact met me op .
mvg Mario Vleugels
oké klinkt goed. Hoe duur kost dat?