Zadelmaker/passer gezocht rond elburg

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Melvern

Zadelmaker/passer gezocht rond elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 08:50

Hallo,

Ik ben opzoek naar een zadelmaker/passer in de omgeving van elburg, liefst een die aan huis komt.
Mijn ( Hulsebosch zadel ) is nog helemaal in orde maar ik moet zeker weten dat het goed past, anders wil ik hem laten aanpassen of omwisselen voor een goed passend zadel.

Thanks alvast...

woollieh

Re: Zadelmaker/passer gezocht rond elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 08:59

Ik woon ook in Elburg; en een fijne zadelmaker is dan Den Besten in Hierden. Hij komt tegen voorrijkosten aan huis.

Ik vind het een ontzettend fijne zadelmaker. Hij legt ook uit waarom en hoe of wat. Zeker niet 1 die zomaar aanklooit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 09:07

In nijkerk zit ook een hele goede! hij komt niet aan huis, Omdat hij het erg druk heeft. Maar achter zijn winkel heeft hij een mooie binnebak liggen. Zodat je je zadel uitgebreid kan testen. Hij heeft ook veel zadels liggen, zowel nieuw als 2e hands.

http://www.countrymill.nl/

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 09:12

Ik heb den besten net gebeld, maar de telefoon is niet in gebruik :S bel straks nog meer een keer.

Ze moeten wel echt aan huis komen, mijn paard is heel moeilijk met de trailer ( uit gaan ) en ze is nog maar net onder het zadel ( lees 2 keer erop )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 09:13

_AAASCHAAA_ schreef:
Ik heb den besten net gebeld, maar de telefoon is niet in gebruik :S bel straks nog meer een keer.

Ze moeten wel echt aan huis komen, mijn paard is heel moeilijk met de trailer ( uit gaan ) en ze is nog maar net onder het zadel ( lees 2 keer erop )

Dan is het idd veel handiger thuis ja. Helaas heeft herman het zo druk dat hij dat niet meer doet.

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 09:21

FairLady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 09:32

waarom laat je hulsebos zelf niet komen??
als je geen goed gevoel hebt bij zijn werknemers ( ik ook niet) dan kan je altijd zeggen dat je met jan zelf een afspraak wil hebben.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 14:19

HAR-->EA-GZ Diensten

PatriciaHop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 20:16

Ik was gisteren toevallig bij Den Besten in Hierden, en ik hoorde dat de telefoon kapot was