Gezocht: stalling in Nijmegen en omgeving

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

dorientjuh

Gezocht: stalling in Nijmegen en omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-11 16:57

Allereerst: ik heb al veel gezocht, ook op bokt, maar ik heb nog niet gevonden wat ik zoek.

Over enkele maanden ga ik mijn eerste paard aanschaffen, een Tinker. Hiervoor zoek ik dus een pensionstal.
Wat zoek ik:
- 24/7 vrije beweging, dus niet op stal, maar in weide of paddock of iets dergelijks (ook in de winter).
- Goede uitrijmogelijkheden (bos)
- Toegang tot een bak

De Waterhoeve en de Maesberg ken ik al.
Graag hoor ik ook de contactgegevens, mag natuurlijk ook per pb. :)

Revanches

Re: Gezocht: stalling in Nijmegen en omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 00:41

VSW-->EA-GZ-Diensten

iklieftponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 00:42

In Boven-Leeuwen is er ook 1.
voor meer info geef maar PB.

rider

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 00:48

Als je wilt kan ik je het tel. nr van de Bullekamp in Wijchen wel geven. Ik weet niet zeker of ze plaats hebben, maar het is wel een fijne stal. Twee buitenbakken en een kleine binnenbak, de ruiterpaden naar het vennengebied beginnen achter stal. Paarden staan in vaste groepen op de wei, zomers 24/7 en 's winters overdag op de weide en 's nachts op stal.

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-11 11:06

Rider: hoe lang staan ze dan 's winters overdag buiten? En staan ze dan in de winter niet in een modderpoel?

bertine37

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 15:38

Haai,
Dorientju,
Heb je deze al gezien ?
www.rbpensionstal.nl

Ook de stal naast Sterre is een mooie stal in Groesbeek met tegenwoordig een hitaktief stal en een binnenbak voor niet al te veel geld.
Lagerwald heet deze geloof ik.

Omdat ik Sterre verlaten heb |( ( te stil, te eenzaam geen faciliteiten) ben ik ook opnieuw op zoek. Ik ga zo kijken bij 2 hele mooie tinkers, maar dat is meer richting de veluwe. Indien het niks wordt. wil ik wel jouw bijrijdster worden ! ha...ha..ha...

groetjes en misschien snel tot ziens

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-11 13:24

Hai Bertine!

Bedankt voor je reactie, ik zal eens gaan kijken. :) Inderdaad jammer dat je met Sterre gestopt bent, ik hoorde al zoiets van Gineke. Succes met de Tinkers!

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 13:32

Stal De diervoort in Wijchen.
De flierenberg in Berg en dal.
Weet niet precies hoe het met de winterweidegang zit, maar is een navraag waard misschien :)

bertine37

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 18:24

Het zijn de zwarte tinkers geworden !!
Ze zijn erg leuk en was gelijk in l <3 ve

Ik heb er erg zin in !

succes met de zoektocht. ik hoor het wel.

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 13:39

Super Bertine, wat leuk voor je! :) Veel plezier!

Zorro89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 23:48

Hey ik zie dat je op zoek bent naar een stal, en wat grappig dat ik Bertine hier tegenkom (ik ging wel eens rijden met Marije, had gehoord dat jullie inderdaad gestopt zijn!) Bij ons op stal zijn grote verbouwingen aan de gang.. Pensionstalling Lagewald, als je dit ff googled kom je op een site en kun je beetje zien, maar het is inmiddels behoorlijk veranderd!

Wij hebben paarden die van 's morgens vroeg tot dat het donker is op de wei staan en 's nachts naar binnen gaan, ook hebben we buitengroepen, die paarden staan dag en nacht buiten, maar hebben grote schuilstallen waar ze in kunnen gaan. Buitenbak (nu 20x40, wordt 20x60) en op dit moment wordt er een binnenbak gebouwd (yes :D ).. Bos ligt op zo'n kwartiertje stappen, maar je zit in boerengebied dus je kunt ook door de weilanden rijden, verder is er ook een enorm grasveld waarop gereden wordt.

Mocht je meer willen weten stuur me ff een PB, dan kan ik je evt ook een tel.nr geven :)

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-11 14:33

Zorro89 schreef:
Hey ik zie dat je op zoek bent naar een stal, en wat grappig dat ik Bertine hier tegenkom (ik ging wel eens rijden met Marije, had gehoord dat jullie inderdaad gestopt zijn!) Bij ons op stal zijn grote verbouwingen aan de gang.. Pensionstalling Lagewald, als je dit ff googled kom je op een site en kun je beetje zien, maar het is inmiddels behoorlijk veranderd!

Wij hebben paarden die van 's morgens vroeg tot dat het donker is op de wei staan en 's nachts naar binnen gaan, ook hebben we buitengroepen, die paarden staan dag en nacht buiten, maar hebben grote schuilstallen waar ze in kunnen gaan. Buitenbak (nu 20x40, wordt 20x60) en op dit moment wordt er een binnenbak gebouwd (yes :D ).. Bos ligt op zo'n kwartiertje stappen, maar je zit in boerengebied dus je kunt ook door de weilanden rijden, verder is er ook een enorm grasveld waarop gereden wordt.

Mocht je meer willen weten stuur me ff een PB, dan kan ik je evt ook een tel.nr geven :)

Je hebt een pb. :)