Dressuurstal/Westernstal waar ik rondleiding krijgen kan?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Horseladyf

Dressuurstal/Westernstal waar ik rondleiding krijgen kan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-11 17:34

Ik heet Francisca . En ben slecht ter been.Paarden zijn mijn passie.Wie weet een leuke dressuur stal of western stal of manege waar ik een rondleidig kan krijgen .Zo kom ik het huis nog is uit . Ik zit te denken om Daphna denneboom in Boekelo te bellen om te vragen of zij mij een rondleiding wil geven ..De beste wensen .GRoetjes Francisca.
Laatst bijgewerkt door Revanches op 10-01-11 10:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel iets aangepast ter verduidelijking.

_lalala_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 17:39

Voor jou ook de beste wensen! :+
Jaa, waarom bel je er niet naar? Een nee heb je een ja kun je krijgen! :D
Veel succes!
Groetjes

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 18:46

Er zijn overal wel maneges die je vast wel willen rondleiden. Welke het handigste is is nogal afhankelijk van je woonplaats. Omdat je slecht ter been bent is het misschien handig om dit topic te zetten bij paardrijden met beperking, de mensen daar weten waar de locatie geschikt is voor mensen met beperkingen (qua trappen enzo). Heb je hier al eens gekeken (klik!) : [AP] Aangepast Paardrijden

Revanches

Re: Dressuurstal/Westernstal waar ik rondleiding krijgen kan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 10:35

TAO-->EA-GZ-Diensten

Noompje86

Re: Dressuurstal/Westernstal waar ik rondleiding krijgen kan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 20:05

Stal Spiele in Usserlo tis wel meer Spring en westeren. dan dressuur maar eens komt kijken kan natuurlijk altijd. maar waat kom je vandaan?

Horseladyf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-11 22:31

Ik heb dressuur en revalidatie stal Denneboom in Boekelo gebeld . En ze zegt dat doen we normaal nooit .En waar om .Ik antwoorde paarden zijn mijn passie .Dus zij valt af .