Hee, ik wist niet precies waar ik het moest plaatsen dus deed het maar hier. Ik woon dus in ridderkerk (onder rotterdam) en zoek een manege hier in de buurt, ik ben beginner, nooit gereden, maar wil toch graag beginnen. Niet te duur en het liefst niet in rotterdam, aangezien mijn moeder er problemen mee heeft als ik om 10 uur 's avonds door rotterdam moet fietsen.
xx
Edit: de maneges in ridderkerk, en de manege HCB in barendrecht valt af.
Ehm, ik weet het eerlijk gezegd zo snel even niet. In deze regio is het best moeilijk te vinden..
Hoop dat je hier iets aan hebt. Groetjes, Patricia
xBirgit
Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-10 15:46
Hee, dankje! Ik heb gekeken op de website van rsv de hoge devel, en het is hier ongeveer 6 kilometer vandaan, is goed te fietsen en het ziet er uit als een nette manege. Ik ga misschien binnenkort kijken, dankjewel!
Wow stoer! & je woont ook in ridderkerk zo te zien, haha. is het goed te fietsen?
xdniesje
Geplaatst: 31-12-10 15:51
Ja, is prima te doen! Ik woon dichtbij het oosterpark, en doe er ongeveer 20 minuutjes over als ik rustig aan fiets.. En het fietspad er naar toe wordt ook vaak goed gestrooit, dus ook met dit weer lukt het prima!
Oh super! ik dacht dat zwijndrecht gelijk een stuk verder was, maar ik woon bij vlietplein vlakbij. ^^ Ik had je net een pb gestuurd, dus dan krijg ik wss dubbel antwoord op mn vraag, haha.