Stalling omg Ede-Veenendaal

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Blacky94

Stalling omg Ede-Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-10 13:24

Ik vroeg me af of er toevallig mensen zijn die ervaring hebben met de stalling op de Maanderbroekweg, tussen Veenendaal en Ede.
Een van mijn verzorgpaarden komt er wrs tijdelijk te staan totdat hij verkocht is, maar ik heb het via via moeten regelen en ik vroeg me eigenlijk af of er mensen ervaring hebben met de stalling en de mensen daar.
Verder vroeg ik me af wat je voor die €160 dan allemaal precies krijgt. Is dit inc of exc hooi en stro? Etc.
(nu neem ik wel aan dat je voor die prijs gewoon zelf moet mesten, maar dat is geen probleem. Vanuit school rijdt ik er praktisch langs en ik doe het niet alleen)
Alvast bedankt!

Jits

Re: Stalling omg Ede-Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 13:25

Bedoel je stal Jochemsen?

Mijn instructrice staat daar met haar paarden. Ik vind het een gezellige stal. Voor zover ik weet moet je zelf uitmesten, maar zit hooi en stro bij de prijs in.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-10 13:42

Jits schreef:
Bedoel je stal Jochemsen?

Mijn instructrice staat daar met haar paarden. Ik vind het een gezellige stal. Voor zover ik weet moet je zelf uitmesten, maar zit hooi en stro bij de prijs in.

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten.
Ik vermoed dat het om de maanderbroekweg 9 gaat, maar ik weet het niet zeker.
Er zouden maar iets van 8 stallen zijn zei ze... :)

Ik dacht altijd dat er maar 1 stalling zat daar... Maar als ik dat van jou zo lees zitten er dus meerdere... Dat wordt nog lastig dan aangezien ik niet eens een adres heb... xD

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 15:28

VSW -> EA-GZ-DI aangezien je vraagt om ervaringen en gang van zaken op een specifieke stalling

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 15:34

Prima stal, mijn verzorgpaard heeft daar gestaan, en mijn eigenpaard heeft daar een jaar gestaan tot ik ging verhuizen. Mijn fries is er weer heen gegaan om ingereden te worden. Echt goeie mensen :j heb er ook met plezier gestaan, vindt het jammer dat ik ze er niet terug kan zetten vanwege de afstand. Ze zijn ook erg kundig op het gebied van paarden, en dankzij hun heb ik er nu 2 mooie paarden lopen. Die prijs was toen incl hooi en stro binnen buiten zetten en uitmesten.

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 12:56

Ook ik heb er gestaan. Als ik denk dat het over mijn oude plekkie gaat. Ernaast zit namelijk de broer, en die heeft een grotere stalling.

Ik heb er iig 7 jaar met plezier gestaan! Het is alleen jammer dat er geen bos in de buurt was, en dat was ook de enige reden waarom ik verhuist ben.
Verder zijn het zoals hierboven mij al beschreven werd, erge fijne mensen! En ze zijn ook erg behulpzaam!
Heb nog nooit op zo'n fijne plek gestaan (op nu dan na haha, heb nu mijn eigen stekkie).
Maar als ik met mijn eigen plekkie zou ophouden, zou ik gelijk weer daar proberen te staan!