Ik zal even kijken of ik vervoer kan regelen, dan wil ik gerust komen (chauffeur moet weg, even horen hoelaat) Hij kent alleen geen kunstjes, ohja wel kusjes geven
Bedankt voor de reacties! ik zal even met de andere fotografen overleggen en dan horen jullie zo snel mogelijk wie het word! we moeten morgen wel zeker weten dat je dan kan komen dinsdag!
Mies > als je met je hond wilt komen leuk! je kan altijd gewoon even langs glippen dan! zijn altijd wel mensen die honden op de foto willen zetten!
Jammer dat het voor mij zo'n eind rijden is! had anders graag met mijn luxe fjord willen komen die paar kunstjes kan of met mijn kruising Fries X Draver.
Suus__
Geplaatst: 27-12-10 14:20
@ Majken, bij Utrecht
Hmm zou ik mee mogen als fotografe? (Ligt wel een beetje aan de tijd). Ik kan denk ik nog wel een gaaf model regelen
Hmm zou ik mee mogen als fotografe? (Ligt wel een beetje aan de tijd). Ik kan denk ik nog wel een gaaf model regelen
Tuurlijk kan dat Gezellig! Tijd enzo staat in het andere topic vermeld
Suus__
Geplaatst: 27-12-10 14:49
Hmm ik zie er toch van af, zag in het topic dat het niet zeker is wie der komen enzo. Moet morgen ook naar de dokter en mijn verzorgpaard, dus zowiezo weinig tijd helaas. Veel plezier allemaal morgen, ben benieuwd naar de foto's!
WestBest
Geplaatst: 27-12-10 23:50
De bruine lusitano uit mijn profiel heb ik ook nog in de aanbieding. Ik heb morgen vrij, dus kan langs komen. Stuur maar een pm als jullie hem willen
*edit: foto's hier ook maar even:
Hij heeft geen ijzers, dus ik wil 'm ook wel rijden als het gewenst is. Kunstjes kunnen we niet, tenminste: niet bewust of op commando
Laatst bijgewerkt door WestBest op 27-12-10 23:53, in het totaal 1 keer bewerkt