Ik ben enigzins bekend in de omgeving maar weet zo-even niets voor je, maar ik heb wel een vraag. Want jij vraagt voor 15 km, waarom? Als je met de auto gaat ben je 20 km over de snelweg veel sneller dan 10 km binnendoor....
Ja, dat is ook. Zie het een beetje ruim. Daarom heb ik er ook al genoeg plaatsnamen erbij vermeld.
Caily
Geplaatst: 22-12-10 14:14
Dat kan inderdaad ook Ik ook niet, en ben wel geinteresseerd in stallingsmogelijkheden in deze omgeving , dus ik lees even mee, en zal zelf ook mijn ogen en oren open houden!
Ik zat zelf ook richting Pesse te denken, maar dat is dus net te ver voor de TS.
De Bennink hoeve in Ruinerwold voldoet aan jouw eisen, in Nijeveen heb je stal Schroterboer nog zitten en in Meppel de familie Robaard. En in meppel de gehandicapten manege, welke keurig voor elkaar blijkt te zijn, in Havelte de Paragon hoeve. Deze hebben allemaal een binnen en buitenbak en andere faciliteiten, zo heeft de Paragon hoeve ook nog een solarium.
Hier de websites met adressen en andere informatie Ik hoop dat je er wat aan hebt en succes met je zoektocht!
Blyss
Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-10 15:01
[quote="davincilover"]De Bennink hoeve in Ruinerwold voldoet aan jouw eisen, in Nijeveen heb je stal Schroterboer nog zitten en in Meppel de familie Robaard. En in meppel de gehandicapten manege, welke keurig voor elkaar blijkt te zijn, in Havelte de Paragon hoeve. Deze hebben allemaal een binnen en buitenbak en andere faciliteiten, zo heeft de Paragon hoeve ook nog een solarium.
Dank je .
Sommige had ik al gevonden, maar die hadden geen plaats. De "gehandicapten manege" lijkt ons heel goed maar het bleek dat daar overdag veel lessen werden gegeven waardoor je niet op die tijden zelf kon komen rijden. De andere adressen ga we deze week opbellen en kijken.
Misschien omgeving Diever? Wil je alleen maar op een westernstal of eventueel ook engels gericht?
Silverranch in Oosterwolde of de AOK maar dat is weer een heel eind uit de buurt helaas.
Blyss
Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-11 10:12
western of engels maakt niets uit. Silver ranch is echt te ver weg
Bamorka
Geplaatst: 03-01-11 12:24
Ik rijd bij de paragonhoeve, op een haflinger. Sinds gister eigenlijk haha. Maar ze hebben daar een binnebak, buitenbak, stapmolen en wasplaats + solarium. Verder word er elke dag uitgemest (goed opgestrooit), paarden naar buiten gedaan en dekens gewisselt. €275,- per maand
davincilover
Geplaatst: 04-01-11 17:15
Nou is het nog wat geworden met een van de adresjes??
Blyss
Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-11 18:10
Er is voor de lange termijn nog niets definitiefs gevonden. Wel een tijdelijk goed onderkomen .