passervice Irene Geel Noordwijk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy1989

passervice Irene Geel Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-10 17:10

Hoi,

Hebben er hier mensen ervaringen met de passervice met Irene Geel van Pas de Deux uit Noordwijk?

Revanches

Re: passervice Irene Geel Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:28

HAR-->EA-GZ-Diensten

ClementinevS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 14:50

Ik weet dat ze samen met een stalgenootje de opleiding heeft gevolgt voor zadelmaker en dat ze geen enkel vak heeft gehaald en uiteindelijk dan ook maar gestopt is met de opleiding. Ik zou verder zoeken naar een echte zadelmaker zoals Van Rijs.

Pas_de_Deux

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 16:05

ClementinevS schreef:
Ik weet dat ze samen met een stalgenootje de opleiding heeft gevolgt voor zadelmaker en dat ze geen enkel vak heeft gehaald en uiteindelijk dan ook maar gestopt is met de opleiding. Ik zou verder zoeken naar een echte zadelmaker zoals Van Rijs.

Irene heeft de opleiding zelf gestart (zonder stalgenoot) en heeft haar opleiding gehaald :j

Ikzelf heb goede ervaringen met haar, heb 2 zadels bij haar gekocht. Waarvan ik een al jaren heb en zelden wat mis mee geweest terwijl ik een heel kieskeurige (zeur)pony heb.
Maar goed, omdat ik er werk laat ik de overige ervaringen aan een ander over.

Aelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 16:10

Ik heb irene gehad en ik vind haar erg goed. Ze meet alles goed op 7 neemt daar ook de tijd voor.

Pas_de_Deux

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 16:36

Normaal gesproken zit ik nooit op bokt, maar gezien ik dit topic kreeg doorgelinkt, voel ik me toch geroepen om te reageren omdat er onwaarheden verteld worden.

Ik heb de MSFC opleiding gevolgd (alleen en dus niet met een stalgenoot) en heb deze, in tegenstelling tot wat hierboven beweert wordt, met goed gevolg afgerond. Ik ben voor mijn examens geslaagd met de cijfers: 8,7/9/8,5/7/8. Daarna heb ik ook nog 3 modules van de zadelmakersopleiding gevolgd: basic bridle, saddle repairs en reflocking. Ook deze heb ik met goed gevolg afgerond.
Na de opleiding ben ik tevens nog naar Engeland & Schotland geweest om me nog verder in het zadelpas- en zadelmakersvak te verdiepen.

Irene

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 10:07

Ik kan alleen maar zeggen dat ze het erg goed doet :j
en wat ze hierboven schrijft dat klopt wel degelijk. Ik kom vaak in de winkel en weet dat ze vaak naar buitenland is geweest voor haar opleiding.

Zadelpassen word netjes gedaan, je word erbij betrokken en ze legt alles goed en duidelijk uit.
Een aanrader! Service is ook erg netjes!