Leuke rijvereniging gezocht omg. Mill

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Futurefox

Leuke rijvereniging gezocht omg. Mill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-10 20:43

Hallo,

Ik en paard wonen nu een aantal jaar in Mill. We willen nu wel eens op zoek naar een leuke gezellige rijvereniging met binnenbak in de buurt van Mill. Beetje dressuur beetje springen.

Wie o wie kan vertellen hoe gezellig het is bij jou vereniging in de buurt van Mill. Of evt een site mailen?

Groetjes Danielle

delerium

Re: Leuke rijvereniging gezocht omg. Mill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 20:54

TAO -> EA-GZ-DI

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 20:56

Misschien aan mensen in de buurt vragen?

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 22:14

Ik geloof dat de vereniging in Mill Hippos heet....misschien kan je daar wat mee? Ik weet niet of die een binnenbaan hebben, zijn nooit wedstrijden in ieder geval...Verder heb je in Haps een vereniging met een binnenbak, die heet St Nicolaas. Verder zou ik het zo qua binnenrijden niet weten...

Verder zijn er veel verenigingen zonder binnenbak die in de winter gewoon ergens een bak huren. Of je daar dan als lid zijnde ook buiten de clublessen kan rijden is overal verschillend denk ik...
Tip: Mill valt onder kring cuijk, kijk even op kringcuijk.nl of knhsregiobrabant.nl voor info en sites over de verschillende verenigingen!

Futurefox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-10 22:23

Bedankt!!! Ik baal als een stekker dat ik nu met dit ....piep weer helemaal niet kan rijden en normaal hast iedere dag.....vandaar mijn wens met binnenbak voor in barre tijden...Ik zal is verder zoeken.

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 23:27

Ja balen he...maar voor het binnen rijden zou ik gewoon eens in de buurt kijken of je ergens een binnenbaan ziet, en dan vragen of je daar mag rijden...

Ik rijd zelf ook bij een vereniging zonder binnenbaan, er is in de winter wel clubles ergens binnen maar dat is voor mij verder rijden dan wanneer ik voor mezelf binnen ga rijden...sinds kort woon ik met de paarden zelfs heel dichtbij een manege, kan daar ook gewoon voor n paar euro binnen trainen...veel plaatsen mag het wel, zowel particulieren als bedrijf, gewoon vragen dus!

Futurefox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-10 11:49

T Is ook echt vreselijk in de winter he. Er zijn hier idd wel wat binnenbanen in de buurt ik zal is vragen. Ik heb hier alles wel thuis maar ben altijd maar alleen en vind het ook wel weer gezellig met wat andere meiden lol maken (En paardrijden...)

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 10:05

Ik meen dat er in Langenboom een ruitervereniging zit.

Futurefox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-10 11:03

Ik ga donderdag waarschijnlijk kijken bij een springles van Rijvereniging Raamdal. Die krijgen voor volgend jaar winter een rijhal vlak bij mijn huis met een heel paardenterrein eromheen. Heb er echt zo'n zin in!! Ik hoop echt dat t daar wat is. Ik zal ook is kijken daar in langenboom.