Hoop dat dit topic hier mag, denk dat ik hier eerder iemand tref dan onder het kopje diensten.
Ik ben op zoek voor een bruiloft naar een 2 span incl koets/ wagen. Voorkeur gaat uit naar Andalusier, Lusitano of lippizaner. Is er iemand onder de bokkers die dergelijk span heeft en eventueel (uiteraard tegen betaling) deze incl zichzelf ter beschikking wil stellen voor een bruiloft.
Het gaat om minder dan een uurtje (rit van huis naar slot) en is in de gemeente Maarssen (Utrecht).
Heb je toch een reactie (via de pb) te pakken, hier heb ik hem wel gelezen, op de andere plaats had ik hem niet gezien!
Nouvel
Geplaatst: 13-12-10 22:34
Ik weet wel iemand met Lusitano's die dat ook doet of deed, maar daar heb ik helaas verder zelf geen gegevens van... Misschien dat je via de Lusitano-vereniging kunt informeren. naam heb ik evt wel via pb
Bedank je, Wil graag specifiek witte en specifiek Lusitano / Andalusier / Lippizaners , anders wordt het een mooi eauto , stalhouders met Friezen zijn er inderdaad genoeg te vinden in de buurt.
Je zou (modje) Nadia eens kunnen pb-en wellicht weet zij iets
Andapanda
Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-11 10:41
Hi bokkers,
Tot op heden nog geen resultaat met mijn zoektocht naar een wit barok span voor mijn bruiloft. Laatste tips via lusitano vereniging zijn helaas ook dood spoor.