Juni 2011 - 1 nacht: Overnachting Paard (+ evt. mens) Ermelo

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nikitah86

Juni 2011 - 1 nacht: Overnachting Paard (+ evt. mens) Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-10 13:13

Hoi Bokkers,

In juni 2011 willen wij gaan deelnemen aan de sterrit van de NVVR en nu hoop ik op wat hulp van het o zo grote netwerk onder de naam Bokt. voor de trektocht zijn wij natuurlijk al wat voorbereidingen aan het treffen voor wat betreft route, overnachtingen etc.

Nu zijn wij nog op zoek naar een overnachting voor een paard en pony (stal of land is beide ok).
De bedoeling is dat we de nacht van 10 op 11 juni doorbrengen in of zeer vlakbij Ermelo (en dan aan de kant van Ermelo richting kootwijk, we komen aan vanaf Lelystad).
We willen we het graag zo 'low budget mogelijk' houden maar zijn zeker bereid tot een betaling voor de overnachting.

Ook voor ons ruiters zoeken we een overnachting dicht bij de paarden maar dat kan bestaan uit een parkeerplek voor de trailer waar we in kunnen slapen of doordat we een camping vlakbij bezoeken. Dat heeft dus minder prioriteit. Natuurlijk stellen wij mogelijkheid tot douchen, lekker bed etc. op prijs, mocht je daar opties voor hebben horen we ook graag!.

Mijn vraag aan jullie, heb je zelf ruimte voor een paard en pony of weet je iemand (boer, stal etc) met wie we contact op kunnen nemen dan laat het graag weten zodat wij ook in Ermelo een slaapplekje kunnen vinden!

Bedankt voor het meedenken!

Nikki

Revanches

Re: Juni 2011 - 1 nacht: Overnachting Paard (+ evt. mens) Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 17:57

BRT-->EA-GZ-diensten

casanova

Re: Juni 2011 - 1 nacht: Overnachting Paard (+ evt. mens) Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 13:53

camping het keteltje ermelo..huisjes,campingplaatsen en paardenstalling!

missje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 23:41

heb je al iets gevonden?
ik weet wel iets maar kan niet op de naam komen, in nieuw-milligen /uddel
pb me maar bij interesse