Zadelpasser Twente

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Century

Zadelpasser Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-10 16:50

Hoi allemaal,

Ik heb een verzorgpaard waarvan naar mijn idee het zadel totaal niet past. Ik kan verder geen beslissingen over een nieuw zadel ofzo nemen, maar ik vroeg me af of het mogelijk is om een zadelpasser langs te laten komen en te kijken hoe goed (of slecht) het zadel ligt. Ik vind het zelf niet prettig rijden en het lijkt me ook niet prettig voor het paard. Met mijn bevindingen kan ik dan naar de eigenaar en kijken of er iets aangedaan kan worden. Misschien zijn de aanpassingen maar miniem of kunnen we het zadel omruilen.
Is er een zadelpasser die er echt verstand van heeft in de regio Twente? Ik heb niet veel geld te besteden maar ik begrijp natuurlijk wel dat het geld kost als hij/zij langskomt. Graag hoor ik wat de mogelijkheden zijn.

lrm

Re: Zadelpasser Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 19:36

ben je al eens bij walter langs geweest? of divoza. zijn beide in enschede.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-10 02:33

Zijn die goed? Ik ben al vaak genoeg bij Divoza geweest, maar ze moeten natuurlijk wel langs willen komen, en ik weet niet of ze er genoeg verstand van hebben?

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 08:24

ik zou als eerste voor walter gaan.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 11:02

walter is wel goed, maar heleen klumper uit almelo vind ik persoonlijk beter

Linsey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 12:28

Walter is goed, maar wel vrij prijzig! Neemt vrij veel zadels mee als je je paard hebt omschreven, zit vrijwel altijd een passend zadel tussen.

Je kunt ook Koenderink uit Haaksbergen proberen, prima service, maar weet niet of ze veel 2ehandszadels op vooraad hebben als je verzorgpaard evt. een ander zadel nodig heeft.

Divoza heb zelf ik geen ervaring mee, maar nog nooit goede verhalen over gehoord :n .

Succes :D !

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 16:35

Ik ben daarentegen niet tevreden over Walter, ik ben door een slecht passend zadel bijna verongelukt! Nou was dat paard ook geen lieverdje maar ook mijn huidige paard accepteerde het zadel niet :n

Over Heleen Klumper ben ik meer dan tevreden, aan mijn paard komt geen ander meer!

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 16:37

ik heb met Klumper juist weer geen geweldige ervaring. Walter vind ik een super service, maar is ook een keer verkeerd aangemeten. Koenderink ben ik erg tevreden over.

het zal bij ieder anders zijn. :j

Luisteren naar je eigen gevoel en kijken hoe je paard aanvoelt onder het zadel dat aangemeten wordt.

armlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 16:06

walter is bij ons gekomen, neemt zadels mee, past ze, en kijkt hoe het eigen zadel erop ligt!
komt gratis en voor niets langs ;)
je kan dus altijd zeggen dat je een zadel wilt, en als hij langskomt en gepast heeft... wil het niet zeggen dat je er ook 1 koopt ;)

divoza kost 50 euro om ze te laten komen ;)