Hallo, ik heb een vraagje. Ik doe nu sinds kort niet officiele wedstrijden en wil hier een wedstrijden dekje voor kopen voor onder het zadel. Nou heeft mijn vader een eigen collectie schilderijen, en zou ik het leuk vinden om zijn naam van het bedrijf, dus als sponsor op mijn dekje te laten graveren. Kan dit zomaar? De manege waar ik de wedstrijden doe weten wie ik en mijn ouders zijn, en ik weet dat hun het geen probleem vinden. Maar wat als ik evt wel officiele wedstrijden ga rijden, of op een andere plek.
Help mij;) wie heeft hier een antwoord op, en hebben jullie ook nog evetueel een plek op internet waar ik makkelijk dekjes voor niet te veel geld kan laten graveren?
Heel erg bedankt:D
santie
Geplaatst: 05-12-10 18:53
Volgens mij bedoel je borduren
mellamoshan
Geplaatst: 05-12-10 18:54
Dat mag gewoon, het kan bij verschillende ruitersportzaken ook. Een logo is vaak wel een stuk duurder maar teksten moet geen probleem zijn en niet al te duur
Anouska15
Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-10 18:56
Haha ja sorry:$ nee het wordt alleen de site;) we hebben geen logo haha bedankt!!
Dat mag gewoon, maar bij officiele wedstrijden zijn daar wel maximum afmetingen voor. Heb ze ooit opgezocht maar weet het niet meer, staat in de regelementen te vinden op de KNHS site
Anouska15
Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-10 19:04
Mellamoshan wat heb jij een cool rood wit blauw oranje deken:P