Ik zoek een instructrice of instructeur voor in Adorp. Ik heb heel lang gereden maar in middels vier jaar al niet meer. Nu rijd ik op een klein fokkerijtje voor friese paarden, die behoorlijk lomp zijn en voor mij soms lastig om goed te berijden. Ik zou graag weer tips krijgen om weer beter te leren rijden. Weet u iemand of zou u mij les kunnen geven, kunt u mij dan een mailtje sturen. Mijn budget is niet zo hoog, namelijk maar 10 euro per keer.
Met vriendelijke groet,
Lijsbeth
Ziolette
Geplaatst: 05-12-10 09:30
WD-V -> EA GZ Diensten
J0nneke
Geplaatst: 16-12-10 16:47
Hallo,
Misschien kan ik je helpen. Mijn naam is Jonneke Grommers, ik woon in Eenrum en ik heb de opleiding paardenhouderij gedaan, en daarbij mijn ORUN gehaald. Ik ben nu 20 jaar, en rij zelf al paard sinds ik 6 jaar ben. Ik geef ook in Sauwerd les, en in Kollum, en verder heb ik op Ameland wel les gegeven in de zomervakanties, en tijdens mijn stages. Ook val ik in bij de manege in Kloosterburen. Het lijkt me erg leuk om je te helpen om beter te leren rijden op Friezen. Toevallig zijn mijn oom en tante woonachtig in Friesland, en ben ik opgegroeid met Friezen.
Lijkt het je iets? Dan kunt je altijd mailen naar jootjuh1990@hotmail.com, dan geef ik je mijn telefoonnummer!