cursus longeren met dubbele longe

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tuedelue

cursus longeren met dubbele longe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-10 20:12

Hallo medebokkers

Ik zou graag leren longeren met dubbele longe, daarom ben ik opzoek naar een cursus v.a maart 2011.
Ik heb al een beetje rond gezocht op internet maar kan eigenlijk niet vinden wat ik zoek.
Weet hier misschien iemand waar zo'n cursus gegeven wordt, hoeveel het ong. kost, en of het met eigen paard is ofniet?

Het zou fijn zijn als het niet te ver rijden is, ik woon in limburg en 5 min.van de duitse grens en 5 min van de belgische grens dus als het een paar km over de grens is kan het natuurlijk ook.

groetjes

Marloes

Re: cursus longeren met dubbele longe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 20:20

Je zou eens kunnen kijken op www.emielvoest.nl ze geven ook cursussen longeren met de dubbele longe, volgens het freestyle systeem. Er zijn meerdere trainingscentra in Nederland die volgens deze manier lesgeven.
Er zit ook een trainingslocatie in Meterik (Limburg) dus dat zal voor jou niet zo ver weg zijn. (Website is www.maramunten.nl ) Prijzen weet ik zo niet uit mn hoofd, zal wel verschillen per trainingslocatie. Maar ik denk rond de €100 liggen. Niet goedkoop, maar je leert er ook superveel van en de cursussen zijn 2 dagen.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 17:34

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 00:10

GVL---> EA-GZ