Britt1 schreef:Waar zit van Loenen dan en wat bieden zij voor welk bedrag? En bedoel je met die op de Schelmseweg de nieuwe Kemperberg niet?
Van Loenen zit (ook) aan de Kemperbergerweg evenals de nieuwe Kemperberg die nu Van Laar heet: http://www.africhtingsstalvanlaar.nl/
Ik weet dat Van Loenen een wachtlijst heeft. Er is een buitenbak. Volgens mij komen de paarden altijd buiten en in de winter 's nachts op stal. Mooie omgeving om buiten te rijden en dat geldt ook voor Van Laar.
Op de Schelmseweg zit De Waterberg (een echte pensionstal) en sinds kort is er ook stalling bij Totaal Tuin. Bij de laatste is gellof ik geen bak of zo en is meer spake van weidegang + schuilmogelijkheid in de winter. Als je paard krachtvoer nodig heeft, moet je dat zelf geven.
Ik Wolfheze zit ook nog een hele mooie stal, niet de Henriette Hoeve, ben de naam vergeten. Zit vlak bij een kweker De Boshoeve. Is echt een hele mooie accomodatie met super binnen- en buitenbaan. Verwarmde zadelkamer, longeerbak, etc etc. Paarden komen iedere dag in de wei. Misschien dat iemand anders op de naam kan komen.....